HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.11.02.

2010.11.02. 22:39 Hakapeszi_Maki

Egy kicsit a géphez jutottam, megragadom az alkalmat.

Míg el nem felejtem: holnaptól szerdánként angolra járok Henivel, ingyenes, a laktanyában, a régi munkahelyén lesz. Tök jó.

Szóval ami miatt nálam a laptop: másodszor is kaptam a Lloyds-tól levelet az Internet Banking miatt, megmutattam Heninek, és mondta, hogy sürgősen regisztráljak, mert automatikus törlődik bizonyos időn belül az internet-hozzáférésem. Magyarországon ez nem így van, sztem hülyeség, de mindegy. Szóval nem volt sürgős, mert majd arra fogom használni a netbankom, hogy a Lloyds-os társkártyára utaljak pénzt, ami Lillánál lesz. Viszont azt még nem kaptam meg, utána meg még haza kell küldenem Lillusnak, szóval nem volt sürgős a regisztrálás, de így gyorsan meg kellett csinálnom. Sikerült, bár volt némi fennakadás az angol-magyar billentyűzet miatt, de a lényeg, hogy -1,45 font van a számlámon és NIL megtakarítás:D Vagyis nem érkezett még rá a fizetésem, amit tegnap utaltak, de amiről azt tudtam meg, hogy itt 3-5 nap is lehet. Ez szomorú. Ennyit a bankról.

Vasárnap kirándultunk Heniékkel, elmentünk először egy kimondhatatlan - walesi - nevű helyre, egy gyönyörű erdőbe, benne normann ház romjaival és entekkel:D Szóval ősöreg fákkal, ha pedig nem tudod kik/mik az entek, olvasd el a Gyűrűk ura-t:D Nagyot sétáltunk, jó volt az idő, majd később teszek fel képeket iwiw-re, meg talán facebook-ra is, annyi meghívót kaptam már, hogy megadtam magam és regisztráltam. Meg ugye mostmár nemzetközi is lettem..

Hazafelé megálltunk - még mindig a hegyen, erdők mellett - hot-dog-ot enni, itt sok sült hagymával és sötétsárga mustárral adják, nagyon jól esett. Aztán még megálltunk egy helyen, szintén képek, még alulnézetből a Brecon Beacons mellett, amit a közeli jövőben meg fogok mászni. Most alulról fotóztam, legközelebb már felülről is fogom.

Szóval a kirándulás remek volt, nem győzök betelni a tájjal, annyira szép. A munka változatlan, próbálok egyre többet kommunikálni. Mint írtam, vagyunk vagy tizenöten, de eközött a néhány ember közt is vannak fura fazonok. Pl. Jane, nálam jóval idősebb, a 10 szál szőke haja lófarokba fogva majd a derekáig ér, minden délben komótosan, késsel-villával megeszik egy hatalmas hajában főtt (sült?) krumplit. Komolyan. Néha, a változatosság kedvéért húsos pitét eszik, szintén késsel-villával. Van Ross, akit a többiek Mastermind-nak hívnak - :D -, mert olyan okostojás szegény. És amennyire meg tudom ítélni, nagyon unalmas. A Mastermind egyébként az egyik kedvenc vetélkedőm volt a BBC Entertainment-en, persze magyar felirattal.

Nagyon sokat ugratják egymást a többiek, sajnos felét sem értem, de jó a hangulat és amennyire meg tudom ítélni, tényleg mindenki jó fej. Én mindig átöltözöm melós bő cuccokba, mire a többiek jönnek, ill. munka végén, de addigra meg mindenki lelép már, lényeg, hogy ma még ott voltak - gyors voltam - mikor átvedlettem normális cuccba, nevezetesen a kedvenc barna, elég mélyen kivágott tunikámba. Miután visszatértem a mosdóból ahol öltözök, nagy sikert arattam, Terrynek - akik 72 éves és 55 éve dolgozik a Hendersonnál - és Philipnek nagyon tetszettem, ugyanis megkérdezték, hogy van-e boyfriend-em. Közöltem hogy nincs, Terry erre megkérdezte, hogy Philip megfelelne-e (ami azt illeti, megfelelne:D). Mondtam hogy O.K., de ajánlotta még Rosst is. Közöltem, hogy ő túl fiatal, de Terry mondta hogy nagy háza van meg egymillió pennyje:D Úgyhogy mondtam, hogy még átgondolom, de közben Philip úgy döntött, hogy akkor ő most hazavisz. Sajnos nem vitt végül, de nagyon feldobott ez a kis ugratás, főleg hogy angol nyelven történt.

A húsos pitét említettem feljebb. Nem tudom írtam-e már, hogy az angolok általában kész kajákat vásárolnak? Tele vannak ilyesmivel az üzletek, de amit el tudsz képzelni, levestől kezdve mindeféle kolbászkákig, pizzák, panírozott termékek, konzervhegyek, és húsos sütik. Mindenféle töltött piteszerű vagy leveles tésztás sütik, én pl. szeretem a porkie pie-t, ami olyasmi mint a mi tepertős pogácsánk, csak ennek a közepének fűszeres darált hús van. Ja, és ez kész, rögtön fogyasztható.

Fáj a torkom, szombat este mikor néztük az itteni X-Factor-t, hideg cydert ittam. Elment a hangom. Ráálltunk egyébként a tv-keresésre, mármint nekem, a cél dvd-lejátszós tv vásárlása, bele van építve. Olyat itt már 20 fonttól lehet kapni.

Szombaton Heniék átjönnek HOW-ba a piacra, velük jövök haza majd. Talán kinézünk a szeméttelepre is "bevásárolni". Kéne a leendő tv-mnek valami szekrény. Itt egyébként a tv-t teli-nek nevezik, először azt hittem, telefonról beszélnek.

Már sokkal jobb a hangulatom, és az idő is gyorsan telik. Remélem otthon nem fog majd, mert persze alig várom a karácsonyt. Más nem jut eszembe, remélem Péter jön a csomagért, Henitől üzente hogy hívjam pénteken:( Balfék. Nagyon haragszom rá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr452418343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása