HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.11.14.

2010.11.14. 09:18 Hakapeszi_Maki

Vasárnap, korán reggel, mindenki alszik rajtam kívül, szóval a szokásos. Egy hónapja és két hete vagyok itt, és épp az előbb olvastam bele az október 16-i bejegyzésembe, hogy milyen boldogtalan voltam, és majdnem hazamentem. Kár lett volna, bele sem akarok gondolni. Nagyon jól érzem magam, még mindig nem tudok úgy végigmenni az utcán vagy a buszon utazni, hogy ne forgatnám a fejem minden irányba. Egyszerűen gyönyörű ez a vidék, meg a városok. A héten csupa jó dolog történt velem, szóval egyre jobban érzem itt magam, még a végén csakugyan itt ragadok.

Múlt héten vasárnap végül nem voltunk kirándulni, nagyon lehűlt délutánra a levegő, a hajfestést is tegnap csinálta meg Heni. Hétfőn enyhe idő, kedden fagy volt, fel kellett vennem az írhát meg sapkát-kesztyűt, szerdán nagyon enyhe idő, csütörtökön pedig szélvihar és szakadó eső volt. Ahogy leszálltam HOW-ban a buszról kidobtam a talált esernyőmet a kukába, széttördelte a szél. Vennem kell majd egy erős esernyőt.

Hétfőn elintéztük a számlára befizetést Diane-nel a HOW-i postán, kedden írták jóvá. Sikerült pénzt küldenem Pistitől, és pénteken kaptam fizetést a számlámra végre!!, méghozzá 330 fontot!! És ugye hetente fizetnek. Nem hittem a szememnek, bementem Diane-hez megkérdezni, hogy miért, és mondta, hogy a tax-ot (adót) visszakaptam, amit előtte levontak. Elmagyarázni nem tudta, és ez valószínűleg egyedi eset, de lényeg, hogy nagyon megörültem. Szombaton el is vertem a nagyját:D Először tudtam vásárolni, vettem már karácsonyi ajándékokat is, meg megcsináltattam a kedvenc bokacsizmámat itt Breconban. Ezt el kell mondanom egyébként. Szóval elkopott a sarka, a rengeteg séta a meredeken nem tett jót, pedig kijövetelem előtt csináltattam meg. Dan megmutatta - róla még írok bővebben -, hová vigyem, egy helyen van a kulcsmásolóval. Szóval bementem, fickó megnézte, közölte 9,40 font:( Valamint közölte, hogy ten minutes. Azt hittem rosszul értettem, visszakérdeztem. Jól értettem. 10 perc. Visszamentem negyedóra múlva, a csizmám gyönyörűen megcsinálva, kibokszolva, készen, reklámtáskába várt. No komment.

Szóval csavarogtam, kicsit vásároltam, a karácsonyi ajándékokat még HOW-ban megvettem, meg a charity shopokban is vásároltam két felsőt ugye nagyon olcsón, vettem egy bögrét ami kézzel készült és a füle elefántfej, nagyon durva és egyáltalán nem giccses, vettem gyertyákat - mániám -, egy cideres kulcstartót (cider, nem cyder, idáig rosszul írtam), meg mosóport, H&S nagy kiszerelésű sampont 1,99 fontért!! (igen Lilla, viszek nektek is:D), nagyjából ennyi. Meg persze köhögéscsillapítót, még mindig köhögök de már nem fuldoklom, teákat, kaját.

Remélem marad az enyhe idő, inkább essen. A munka a szokásos, hihetetlen gyorsan eltelik a hét. Mindennap fél 6-ig dolgozom, karácsonyig lehet túlórázni, szombatonként is dolgozom fél 8-tól 11-ig. Kíváncsi leszek, mennyi fizit kapok pénteken, ha jól sejtem kb. 280-300 fontot. Ha ez így lesz, és nem viszi el az adó, meglesz a saját laptop, nem kell másét elkérnem állandóan, bármikor tudok beszélni a lányokkal vagy leveleket írni. És persze elfogynak a számlák, és lesz mindenkinek olyan ajándék, amire vágyott (Lilla, a BMW-t felejtsd el egyenlőre!). Autóról jut eszembe, szenzációs reklámot láttam tegnap az angol tv csatornán: VW Polo, Írisz keress rá, úgy kezdődik hogy egy csaj rövid fehér topban siet valahová, el fogsz ájulni tőle, mármint ha fenn van már youtube-on.

Tegnap este néztem a többiekkel az itteni X-factort, Matt Cardle-nek szurkolok, nagyon jó hapsi..:D - youtube!! Mivel csütörtökön volt a Harry Potter bemutatója, ahol megjelent az összes szereplő, az írónő, természetesen az összes még bennlévő X-factoros is elment. Találkoztak Daniel Radcliffel is, meg Helena Bonham-Carterrel, ezeket mutatták is, nézzétek meg hátha fenn van youtube-on, nagyon szuper volt.

Szóval Dan. Irénkének, egyik itteni magyar csajszi lányának, Alexandrának a boyfriendje. 19 éves lesz, csütörtökön lesz a szülinapja - mint húgomnak, csak ő nem 19 lesz:D). Együtt járunk múlt hét óta dolgozni, és nagyon jó fej srác, sokat vihogunk, és állandóan kijavít, hogy kell helyesen mondani valamit, ami nagyon jó. Pl. jött velem mindenhová vásárolni szombaton délelőtt, mert van egy csomó időnk a buszig. Leblamálta ami nekem tetszik, pl. egy 90 éves kávédarálót - old, mondta -, meg röhögtünk a ruhákon, komolyan mondom olyanokat varrnak, és van aki felveszi. Vettem egy Ericah Badou cd-t 50 p-ért, remélem jól írtam a nevét, egy Kylie cd-t 20 p-ért, el sem hiszem, a legjobb albuma amin az összes szám a kedvencem (Dan mondta, old). Találtunk minőségi kávékat, az egyikre rá volt írva hogy Machu Piccu, szóval az inka romvárosról van szó Peruban. Dannak fogalma sem volt, mi az, mondtam neki, hogy peruian building. Gondoltam a peruit így mondják, a hungarian-ből kiindulva. Na ezen sokáig vihorászott meg ragozta, englishien, stb., jól telik vele az idő.

Ma elmegyek vásárolni, vannak nagyon jó akciók a Morrisons-ban, Heni megkért hogy vegyek egy-két dolgot míg olcsóbb, ők átmennek MT-be, vásárolni szeretne a christmas-partyra ruhát magának. A Hendersonnál nem lesz, viszont Sam(antha) szervez a csajoknak, elmegyünk kajálni valahová, csak az a baj, hogy nincs buszom visszafelé, eljön az utolsó este 7-kor. Mondta, hogy vigyem Henit is, és menjünk az ő autójával. Heni benne lett volna, csakhogy 10-én az ő munkahelyén christmas-party lesz, nem tud jönni. Liz mondta, hogy hazahoznak, de nem tudom, hogy elfogadhatom-e. Mondjuk az ő férje pont taxisofőr, majd megkérdezem, mennyit kérne. Szeretnék elmenni nagyon. Az itteni szórakozásom az az egyórás ücsörgés volt a bárban múlt szombaton, jó lenne egy kicsit táncolni iszogatni, ilyesmi. Na, majd otthon. Megyek a lányokkal a Luciferbe:D Mármint ilyen esti szórakozásra értve, mert a kirándulások azok nagyon szuperek voltak.

Csütörtökön be volt dobva postai értesítő, aláírós levelem jött. Emiatt holnap előbb, fél 3-kor le kell lépnem, mert bezár a posta fél 6-kor. Személyivel vehető át. Nagyon vicces, mert valószínűleg az van a levélben, amit visszaküldtek. Szerencsére bankkártyával is tudom itt igazolni magam, elfogadják. Pénteken pedig jött egy levél a work perdit office-tól - persze nem ez a neve, csak egyszerűsítem -, megkapták a munkavállalási engedély kérelmemet, feldolgozás alatt van, a pénzt pedig le fogják emelni a számlámról. Ma reggel is néztem, még nem történt meg. A kártyát is többször használtam már, pénzt vettem le meg fizettem vele, az indiai pénztáros segített mert itt fordítve kell beledugni az olvasóba, meg használom rendszeresen a netbankot is.

Azt hiszem leírtam mindent, amit szerettem volna. Minden o.k., számolom visszafelé a napokat - lehet, centit vágok:D -, de abban már biztos vagyok, hogy az ideút közel sem olyan fájdalmas, mint először. See you next sunday!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr332447522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása