HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.11.21.

2010.11.21. 10:27 Hakapeszi_Maki

Vasárnap reggel, bár nem olyan korán, 8-ig aludtam, aminek nagyon örülök. Először is mégegyszer boldog születésnapot Bibi! Gratulálok a magyar dolgozatodhoz, ami a magyar irodalom gyöngyszeme vélhetően:D Csak így tovább!

4 hét és megyek haza, vagyis négy hétnél már kevesebb két nappal. I'm happy!

Múlt hét történései: Hétfőn előbb eljöttem HOW-ból, mert el kellett mennem az ajánlott levelemért. Ami azt illeti, kétszer eltévedtem. Számomra érthetetlen módon, egy nagy ipari park területén van eldugva a központi posta épülete, üzemek és raktárak között, a város szélén, az erdő mellett!!! (Erdő mellett nem jó lakni..:D) Szóval kétszer eltévedtem, kilométereket gyalogoltam, és már azt hittem, elhagytam Wales-t, mikor találkoztam egy itteni postakocsival, piros, Royal Mail. Elcsíptem a sofőrt, aki remekül szórakozott, majd beültetett az autóba és elvitt a postára!! Szerintem soha az életben nem találtam volna meg, egyébként eljöttem mellette, de az útról nem látható.

Átvettem a küldeményt, ami őszinte bánatomra a komplett cucc volt, ami kell a work permit-hez. Visszaküldték az egészet, két gond volt vele, az egyik a bankszámlámmal kapcsolatos. Bevittem kedden a lányoknak a Hendersonba, Lynn felhívta az irodát, majd behívtak és elmagyarázták, hogy nem olvasható a számlaszámom (gép dolgozza fel). Diane megerősítette tollal mindet, az egyeseknek talpat csinált (?), majd még aznap postára adták. Hát, hiába vártam hogy leemeljék végre a 90 fontot a számlámról, mert az jelenti azt, hogy o.k., megkaptam, tegnap ismét visszajött a cucc ugyanúgy, ismét a számlával/számlaszámmal van gond. Holnap tehát újból viszem az egészet a lányoknak, csináljanak valamit végre, mert a személyim is folyamatosan úton van ugye, jó lenne ha végleg visszajutna hozzám, mivel anélkül kicsit problémás hazamenni:( Otthon megcsináltatom az útlevelem, nem biztonságos ha az embernek csak egy olyan okmánya van, amivel átjut a határon. Ha az egyik valamiért nincs meg, ott a másik.

A hét időjárása egyébként igen változatos volt, hétfőn fagy, aztán eső és szél, a második, kis pöttyös esernyőm is áldozatul esett a viharos szélnek. Az idő nagyon gyorsan telik így, hogy 8-tól 17.30-ig dolgozom hétfőtől péntekig, szombaton fél 8-tól 11-ig. Kaptam ismét fizit, 287 fontot, ami nagyon jó, bár adót nem vontak belőle. Szerintem azért, mert még nincs meg a work permit-em. Lényeg, hogy ismét vettem ajándékokat, lassan meglesz mindenkinek, Heninek kifizettem az ötheti kosztolást végre, az nagyon nyomasztott, meg vettem két meleg felsőt magamnak. Mindössze két pulóvert hoztam, azt váltogattam idáig. Szóval hiába keresek jól, nem tudom még magam utólérni. Remélem jövőre is lesz lehetőség túlórázni minél többet.

Dan hétfőn előbb elment, lefagyasztatott két szemölcsöt a kézfejéről, szerdán épphogy bejött, a délelőtti szünet után lelépett fogorvoshoz, csütörtökön és pénteken pedig nemes egyszerűséggel nem jött dolgozni. Szombaton jött, kérdésemre, hogy hol volt közölte: beteg volt. Hát, ő tudja. Lényeg, hogy szombaton ismét meló után mentünk csavarogni a charity shopokba HOW-ban, ismét nagyon sokat nevettünk, most nagyon jó volt a piac, aprópénzért tudtam venni pl. ajándékcsomagot, stb., csak már kevés volt az idő, jött a busz, még bámészkodtam volna.

Pénteken egyébként 50 percet késett a 17.50-es busz, baleset miatt, kicsit szétfagytam. Egy idős hölgy szólt, aki az anyját várta Herefordból. Az anyu kb. 100 éves, és mindennap bejár busszal HOW-ból Herefordba a kis kerekes táskájával meg bottal, a lánya 80 körül van, ő meg mindennap kimegy elé autóval - nem is akármilyennel. Szóval itt az idős, vagy rokkant, mozgáskorlátozott vagy fogyatékos emberek  is nagyon aktívak.

Tegnap miután visszaértem Breconba bementem a kedvenc charity shop-omba, ami zsúfolásig volt áruval. Rám köszönt az eladó hölgy, akivel korábban egyszer beszélgettem a buszmegállóban, nagyon kedves volt, de én is megismertem mikor beléptem a boltba. Szétnéztem, találtam is nagyon jó dolgokat, meg egy teás(kávés?) készletet tányérokkal meg kiöntővel, gyöngyvirágos, nagyon szuper. Nézem az árát, 15 font. Rá volt egyébként írva, hogy vadiúj, még nem használt, de látszik is. Rögtön tudtam, hogy ki örülne neki a családból, akinek szüksége is lenne pont rá, mert olyan kétbalkezes, hogy minden másnap eltör valamit (:D), de 15 font.. Kérdezem az ismerős hölgyet, lehetne-e olcsóbban? Mondja 5 font. Azt hittem, annyit enged, annak is örültem volna de nem, annyiért ideadta nekem. Hát, örültem mint majom a farkának, egyből megvettem, egyenként becsomagolták nekem, volt amit pólóba meg ingbe, és bepakolták egy jó kis rózsaszín tárolódobozba. Mondtam, hogy csak egy hét múlva tudom ezeket visszavinni, közölték hogy nem kell. Szóval nagyon kedvesek és rendesek velem, ezentúl minden szombaton benézek. Ha a múzeumnál szállok le a buszról - márpedig ott szoktam -, ott megyek el előtte.

Úgy jöttem haza, mint a málhás szamár, mert utána mentem még a másik charitybe, ahol nagyon jó meleg felsőket vettem, az egyik tiszta gyapjú, komolyan, a másik bordó-fehér cirkás garbó, vastag és jól néz ki, meg egy kis kardigánt, ami marha jól néz majd ki alá egy kis toppal, ritka kötésű, meg egy DP sárga rövidujjút, ami cuki. Ennyit megérdemlek, úgy döntöttem, de a 4 db egyébként 14 font volt, csak a gyapjú felső többe került volna boltban, a DP-ről nem beszélve. Van itt DP márkabolt, láttam az árakat.

Utána még bementem a CO-OP-ba, ott működik posta, feladtam egy csomó képeslapot meg pénzt a lányoknak bélelt borítékban, remélem megkapják. Még mindig nem jött meg Lilla kártyája, pedig milyen egyszerű lenne, ráutalom a kártyára - persze miután elküldöm neki haza -, és 10 perc múlva lemegy vmelyik automatához és leveszi forintban, ingyen!! De a kva kártyát még mindig nem küldték. Még a NI kártyámat se küldték, bár már számom van régóta, de mondjuk a work permit lenne a legfontosabb, az aggaszt igazán.

A tegnapi nap nagyon jó volt, a vásárlások, meg délután elmentünk Henivel - végre! - fallabdázni a leisure centerbe itt Breconban, ott működik bowling is meg uszoda, nem annyira drága, ezentúl minden hétvégén akarok menni, ha lesz kivel. A fallabdázás egyszerűen kva jó volt, annyit bénáztunk meg röhögtünk, zengett a terem, a mellettünk lévő teremből átnézett a fickó, hogy minden o.k.? Heninek vannak ütői, én meg januárban elhozom otthonról a ping-pong ütőket is, meg persze a fürdőruhám, és úszkálok is néha. Egyébként rengetegen voltak, családok gyerekekkel, bowlingoztak meg billiárdoztak, volt karate, konditerem meg van az a bicikli-féle, nem jut eszembe a neve, edzővel kell csinálni és mindig más izmot mozgat meg. Szóval tetszik. Leizzadtunk mint állat, nekem kifordult a térdem mert letapadt a talpam,  nem olyan vészes de fáj még, Heni meghúzta a derekát, szóval naggggyon jól sikerült:D Az összes feszültséget kirohangáltuk és röhögtük magunkból.

Este a család elvonult Herefordba, vásárolni meg Gabiért mentek egy szülinapi buliba, én megnéztem az X-Factort, és úgy elaludtam 10 után, hogy nem tudom mikor értek haza, nem ébredtem fel csak ma reggel 8 előtt, aminek örülök, mert két hétig nem tudtam aludni a köhögés miatt, ami elmúlt, azóta meg nem tudom mi miatt, talán a hormonok:D Szóval jótt tett a squash.

Azt hiszem még nem írtam Julie-ról, vagy csak keveset. Egyik kolléganőm, a férje Richard - Dicky - is ott dolgozik. Nagyon rendes és kedves pár, velem egykorúak. Julie mondta, hogy nagyon szeretné látni Budapestet, szóval meghívtam a nyáron, és el is fogadta a meghívást. Szeretném még megmutatni neki Egert, Szentendrét és Esztergomot is, meg persze a Balatont. Mint később kiderült, idén volt 40 éves és a férje mondta neki, hogy választhat: Prága vagy Budapest. Nehéz döntés volt, de végül Prágába mentek, viszont jó döntés így utólag, mert velem jobban jár majd, olcsó lesz és több idő a látnivalókra. Már alig várom. Én pedig úgy gondoltam, cserébe ők elvisznek majd Londonba. Hacsak Íriszke meg nem előzi őket a tavasszal:D Megígérte, hogy elvisz majd, de végül ha én viszem őt, mikor jönnek hozzám, az sem probléma, ugye csajok?

Irénkének, itteni egyik magyar ismerősömnek jön ki a fogadott lánya hamarosan, ha minden igaz, ő is oda szeretne jönni a Hendersonba. Majd meglátjuk, mi lesz belőle. Neki van jogsija, járhatnánk együtt hárman, persze csak ha ő is akar túlórázni mindig. Nekem csak úgy érné meg.

Később bemegyek a városba, veszek le pénzt buszjegyre meg vennem kell kenyeret, aztán du. tanulom az angolt, mint őrült. De előtte beszélek a lányokkal skype-on - ez a nap is jól eltelik majd, meg ugye szépségnap, hajmosás, egyebek. Mindenkinek minden jót kívánok, és remélem találkozunk hamarosan.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr952462586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iriiis 2010.11.22. 16:48:26

Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P
Amúgy spinning-re gondoltál? Az kemééény! Voltam egyszer a pesti osztályommal de majdnem meghaltunk!
Itthon minden ok, tanulnom kell sokat..hülye suli:(
Várom nagyon a karácsonyt.. hisz tudod, kedvenc ünnepem!:) Na meg téged is várlak Szansza.

pupika:

A fiatalabbik;)
süti beállítások módosítása