HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.01.08.

2011.01.08. 10:45 Hakapeszi_Maki

Ismét Walesben, szombat reggel. Sajnos nem dolgozom, a héten nem volt lehetőség túlórára:( És mivel kedden kezdtünk, a fizetés amit erre a hétre kapok majd, siralmas lesz.

Nagyon jó volt otthon, természetesen gyorsan eltelt a két hét, de sikerült feltöltődnöm . Az érzelmi feltöltődést a lányaimnak, a családomnak, a barátaimnak és nem mellesleg a macskámnak köszönhetem, és persze a pici lakásomnak és Orosháza ismerős utcáinak. Meg még valakinek, akit ezer éve nem láttam és aki emlékezetessé tette a szilveszteremet. Sikerült továbbá - szinte - mindenkivel találkoznom akivel szerettem volna. Remélem, hogy akihez végül nem jutottam el nem haragudott meg érte, áprilisban biztos sikerül összefutnunk, vagyis ha rajtam múlik biztosan.

Nem vagyok a topon at the moment, mármint ami az agyműködést illeti, nyilván innom kell még egy kávét:D

Megtörtént. A hazaútról már írtam. Vissza is Robival és Pityuval jöttem január 2-án, illetve Pesten csatlakozott hozzánk Tündi is, nem túl lelkesen, bár ez az egész bandáról elmondható volt. Leginkább Pityu búsult neki, Robi családja ugyanis azóta már itt van Wales-ben, neki csak néhány napot kellett nélkülöznie a kisfiát és a párját. Az út kegyetlen hosszú és fárasztó volt, Robi végigvezette jóformán pihenés nélkül, talán a kompon szunyókált néhány percet. De mire a kompra kerültünk már úton voltunk 22 órája. Németországban okozott némi izgalmat az időjárás, volt hogy szakadt a hó de annyira, hogy alig lehetett valamit látni. Ráadásul ismét dugóba kerültünk, szintén No.-ban, órákig araszoltunk az autópályán. Nagyon komoly fogadalmat tettem, hogy soha többé nem teszek meg ilyen hosszú utat autóval.

Hétfőn - 3-án - délután érkeztünk Breconba, 29 óra alatt tettük meg a kb. 2300 km-es utat. Itthon nagyon kellemes fogadtatás várt, (hihetetlen módon) hiányoztam Heninek, és Gabi is a nyakamba ugrott:D Jó volt visszajönni, Brecont már a második otthonomnak tekintem. Kedden már dolgoztam, bár egész nap olyan voltam mint egy zombi, nem sikerült kialudnom magam, de a szerda már jobban telt. Sajnos a héten egyáltalán nem volt lehetőség túlórára, amitől kicsit ideges lettem, mivel a terveimben nem heti kb. 200 font fizetéssel számoltam. Az idő aránylag enyhe volt, esett az eső és fújt a szél. Ez péntekig tartott. Péntek reggel ismét azt láttam az ablakból, hogy szakad a hó, mire a buszhoz kellett menni elég konkrét mennyiség leesett. Ebből egyenesen következik, hogy nem jött a 6.40-es busz, amivel járunk, csak a 9.20-as, az is 9.35-kor:( Tehát ha mégegyszer arra kelek fel, hogy esik a hó, visszafekszem és csak a 9.20-as buszhoz megyek ki. Természetesen az Ugg-csizmámat vettem fel, teljesen átázott, de feltettem az üzemben a radiátorra, délutánra megszáradt a zoknimmal együtt, hogy aztán ismét teljesen elázzon, mire hazaérek:( Kérdeztem Les-t, hogy dolgozhatunk-e tovább, mivel pénteken 3.30-ig tart a munkaidő, a buszunk viszont 5-kor megy - jó esetben, kedden pl. 5.25-kor:( -, mondta hogy kérdezzem Robert-et. Így is tettem. Sajnos az derült ki hogy nem, és szombaton, vagyis ma sincs lehetőség túlórára, de valószínűleg a jövő héttől igen. Azt is megkérdeztem, hogy van-e szüksége új munkaerőre. Mondta, hogy most csak egy nő kell neki - aki valószínűleg Irénke régi ismerőse lesz Pestről, ő küldte be az életrajzát a Henderson-hoz -, fiúk majd csak nyártól kellenek. Mivel két régi jó barátom is szeretne kijönni, hétfőn felhívom Robert figyelmét hogy nekem szóljon, ha kell új ffi munkaerő. Persze jobb lenne, ha lenne előbb munkalehetőség, akár máshol is, nagyon szeretném kihozni a srácokat és esetleg összeköltözni velük. Nem mintha nem érezném jól magam Heniéknél, sőt hiányozni fognak, de anyagilag jobban kijönnék, és az elsődleges szempont, mivel azért jöttem ide, hogy kicsit jobb életünk legyen, ami azt jelenti, hogy nemcsak egyenesbe hozom anyagi helyzetünket, hanem pozitív lesz a mérleg, amire nem volt példa emberemlékezet óta..:D Na, ez jó hosszú mondat lett, de már nincs túl sok kedvem írni, ugyanis ma reggelre eltűnt a hó, kb. 10 fok van kinn, és süt a nap. Délután nagyot sétálok Tündivel, ha nem lesz eső. És még visszatérve a saját bérleményre, szeretném ha lenne hová hívni a lányaimat, családtagjaimat és barátaimat. Heniéknél nincs hely, nem igazán fogadhatok  vendégeket.

Ebéd után elmegyek Tündihez, bemegyünk a városba, nem mintha lenne pénzünk.. Ha nem esik, akkor bemegyünk az erdőbe is, sétáltam már arra, a szinháztól visz az út az erdőbe, a folyó mellett, nagyon hangulatos.

Az angolom, bár nagyon keveset tudok de azt egyre magabiztosabban, az előbb is chat-en rám írt Dan, volt kollégám, akivel beszélgettem ANGOLUL, szóval most nagyon elégedett vagyok magammal. Mivel gyenge vagyok, decemberben belefogtam egy könyvbe, annak a végén járok, valószínűleg ma ki is olvasom, úgyhogy holnaptól nekifekszem komolyabban az angolnak.

Befejezem az írást, úgy hallom ébredeznek az itthoniak, egyébként is 3/4 11 van, segítek Heninek takarítani, aztán ebédelek - paprikás krumplit:D -, és megyek Tündihez. Holnap vasárnap, ha valami szenzációs m történik velem, azt holnap megosztom lovely olvasóimmal:D De abban bízom, hogy a jövőben ismét csak vasárnap reggelenként lesz időm blogolni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr332569141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása