HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.01.15.

2011.01.15. 06:43 Hakapeszi_Maki

Azért se írom fordítva dátumot. Ezt csak azért mondom, mivel elég gyakran töltök angol nyelven "nemtudommineknevezzem" - készrejelentés, szállítmánykísérő - kártyát, mikor elkészül egy adag alkatrész, és arra dátumot is kell írni természetesen.

Szombat korán reggel. Nem állítom, hogy egy mély kút aljából bámulok reménykedve, hátha meglátom a fényt vagy jön valaki, de nem vagyok túl happy. Pocsék hetem volt, hogy őszinte legyek. Hétfőn azzal indult, hogy esett az eső és viharos szél fújt, szétszedte a pöttyös esernyőmet de teljesen, szegénynek szinte csak a váza maradt, így méltatlan módon a kukában végezte. Ez volt a harmadik, ami áldozatául esett a walesi időjárásnak, nincs több, vagyis ha minden igaz Tündi tegnap vett egyet nekem.

Másfél éve augusztusban kaptam a Írisztől egy élményfürdő-belépőt. Ha jól emlékszem akkor nyáron nem is voltam Gyopin előtte. Éltem a lehetőséggel hogy napozhatok egy jót, és szokásommal ellentétben belementem a medencébe. Belement a víz a fülembe, amitől úgy begyulladt, hogy egy hétig nem hallottam és nem aludtam, be is lázasodtam és kezelésre kellett járnom. Azóta érzékeny a fülem. Sajnos - nem tudom, mi történt, valószínleg hajöblítéskor víz ment bele - hétfő éjjel megint jelentkeztek a tünetek a jobb fülemben, nevezetesen hogy nem tudtam a jobb oldalamon feküdni, mert úgy éreztem, mintha egy szem mogyorót dugtak volna a hallójáratomba. Kedd óta nem hallok megint a jobb fülemre, vannak egyéb tünetek is de a gusztustalan részletektől inkább megkímélnélek benneteket. Most is be van dugulva, pedig már tegnap jobb volt. Heni adott egy levendulapárnát, azt melegítem a mikróban és teszem rá, meg óvatosan kenegetem Neogranormonnal - még jó, hogy hoztam otthonról, itt nem ismerik ezt a csodakenőcsöt.

Szóval az, hogy nem hallottam alaposan rányomta a bélyegét a hangulatomra. Pénzem sem volt, egy művészet volt a héten összehozni az étkezéseket, de megoldottam. Mielőtt valaki sajnálni kezdene közlöm: nem éheztem. Ráadásul, azonfelül hogy nem hallottam és fájt a fülem csóró is voltam, még a gépem is sz@rakodott két napig. Ugyanis az új fúrófejek gyengébb minőségűek - made in China? -, ezért állandóan a gépész után rohangáltam, nem haladtam. A vége az lett, hogy Les teljesen lassú fordulatszámra állította a gépem, onnantól ritkábban volt gond - viszont pláne nem haladtam, úgy éreztem ott alszom el a gép mellett és soha nem ér véget a nap. A fülem miatt az mp3-at sem tudtam hallgatni, szóval igazi fúria-hangulatba kerültem, utáltam ott lenni, utáltam mindenkit és mindent. Mákom van, hogy Tündi végtelenül elnéző - nem csak velem, hanem általában -, más már rég fejbevágott volna Les kalapácsával. Bár az ő szelíd korholásán is jól felhúztam magam:D De végül gyógyírnak bizonyult, és bár semmi sem lett jobb, lehiggadtam. Ross fáraszt a szünetekben, ő egy nagyon kedves ember, próbál beszélgetni, több-kevesebb sikerrel. Hoztam neki ajándékba egy angol-magyar magyar-angol útiszótárt, azóta szia-val köszön:)

Sajnos még mindig nincs lehetőség túlórára, és így keveset keresek, ami konfliktushoz vezetett Heni és köztem - ugyanis rentet arra az időre is kell fizetni, ha nem vagy itt. Múlt héten pedig nem kaptam fizetést, emiatt ezt a hetet is beleértve négy hetet kellett volna fizetnem. Én ki is fizettem volna, de nem kaptam annyit, és ezt hiába közöltem vele. Végül találtam megoldást és kifizettem az egészet, de végül az is baj lett, szóval most nem beszélünk, és kicsit kínos így itt lennem. De ez már tegnap este történt - pénteken -, kicsit előreszaladtam. Bár ha jobban belegondolok, semmi említésre méltó nem történt amit kihagytam volna.

Karácsony előtt bementem a bankba, hogy rákérdezzek a másik kártyára - money transfer card -, amit a lányoknak kértem. Akkor azt ígérték, két héten belül postázzák. Mivel az bőven eltelt megkérdeztem Gabit, hogy bejönne-e velem péntek du. a bankba, hátha kell a segítsége. Nekem csak egy órával előbb kellett eljönnöm, neki meg nincs pénteken sulija. Nem volt kifogása ellene, így eljöttem tegnap előbb. A buszon hívott Heni, hogy találkozzunk a bank előtt, ő is jön. O.K. Vártam rájuk negyedórát, fél 4 elmúlt mire bementünk a bankba, ami 5-ig van nyitva. A bankmenedzsernek mondtuk el a problémámat, Heni jött velem a pulthoz. Mondtuk, hogy október közepén igényeltem meg, karácsony előtt is voltam már érdeklődni, és még mindig semmi. Ő azonnal felhívta a központjukat vagy nem tudom kit. A lényeg az, hogy hiába azonosította magát, személyesen kellett ismét telefonon beszélnem az ügyintézővel, ami telefonon sokkal nehezebb ha nem beszéled jól a nyelvet, ráadásul a jobb fülemre tettem a kagylót, és rá sem jöttem azonnal, miért hallom olyan rosszul a fickót. Heni folyamatosan beszélt hozzám, ideges volt mert boltba akart menni, kabátot akart nézni, idegesítette hogy nem értem, mit mondott a fickó, okoskodott hogy mit kellett volna kérdeznem - szóval kárnak jött. Aztán a menedzser visszavette a telefont, és közel egy órán keresztül beszélt egy csomó emberrel, többször a supervisor-ral, káromkodott, tiszta vörös volt a feje. Ezalatt követtem el azt a végzetes hibát, hogy felhoztam a rent-témát - és ennek a vége lett az, hogy Heni köszönés nélkül elrohant a bankból, majd este megkért, hogy soha többé ne kérjem a segítségüket. Valószínűleg a laptop használatára is kevesebb lehetőségem lesz majd.

Szóval nem túl kellemes így itt lennem. A tervezett költözést előre kell hoznom valószínűleg, hacsak nem javul a helyzet. De az az igazság, hogy volt már több súrlódás, csak itt nem írtam le, és már kicsit elegem lett. Egyenlőre maradnom kell, mert az otthoni fizetnivalók fontosabbak, de remélem legkésőbb március 1-gyel költözni tudok. Addig is megveszem szerdánként a Brecon-Radnor-t, abban vannak állás- és lakáshirdetések is. Ugyanis ha találnék helyben munkát, otthagynám a Henderson-t. Havi 90 font az utazás, és a túlóra nélkül a fizetés nagyon kevés - még kevesebb lesz, ha áprilistól adózok majd. Szóval ilyesmiket tervezek, de egyedül vagyok, nincs kivel megbeszéljem vagy aki segítene.

Elkezdtem futni, ha befejeztem az írást ma is megyek. A dzseki amit vettem nagyon jó vételnek bizonyult, tényleg eső- és szélálló, tegnap reggel már abban futottam. Nagyon élveztem és elhatároztam, hogy inkább minden reggel korábban kelek, de bevezetem a reggeli kocogást. Főleg, hogy szeretnék megszabadulni az úszógumimtól. Különösen amiatt, hogy a horoszkópom szerint találkozom egy férfivel, aki vagy külföldi vagy tartósan külföldön él, ő lesz a szerelmem aki "bírja velem a tempót" (ezt mindenki úgy értelmezi ahogy akarja:D), és aki remélhetőleg Mérleg vagy Nyilas jegyű lesz, mert ennek a két jegynek a szülötte illik hozzám a legjobban. Ami azt jelenti, hogy elég birka természetű ahhoz, hogy elviseljen egy ilyen keményfejű Kost:D

Mielőtt valaki csodálkozni kezdene azon amiket írok gyorsan közlöm, hogy mint ahogy másban, ebben sem hiszek. A poén kedvéért írtam le, meg talán azért, mert titokban reménykedem, hátha bejön...

Ja, azt el is felejtettem megírni, mit végeztem a bankban. Szóval egy hét múlva várható - mostmár tényleg - postán a kártya, adtam egy kódot és egy jelszót, amivel telefonon aktiválhatom, de a menedzser hölgy felajánlotta, hogy menjek be a bankba és ott megcsinálják nekem. Ez eddig o.k., de már rég otthon kellene lenni ennek  kva kártyának, nem tudom fel merjem-e adni postán, hiszen a pénz is elveszett. Jövő szombaton is kénytelen leszek meg WU-nal küldeni pénzt, és a kicsit sokba kerül, szóval elcseszett egy társaság. Ráadásul mivel mínuszba ment a számlám 2 font valamennyi penny-vel, várhatóan meg is büntetnek majd, erről hétfőn kaptam levelet:( Szóval egy is csak egy bank..

Futás után reggelizek és utána felhívom Tündit, megyünk-e csavarogni a városba. Vennem kell mosóport, tegnap elfelejtettem, muszáj kimosnom a melós cuccom, tiszta olaj. Aztán délután valószínűleg angolozok, meg holnap is, meg ha lesz rá lehetőségem netezek, hátha sikerül beszélni a lányokkal. Most viszont szépen visszacsempészem a gépet, mielőtt Heni felébredne. Nem akarom rossz színben feltüntetni, lehet hogy nem gond, de mivel most éppen ő van hárpia hangulatban.. és ő is Kos:(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr302584931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása