HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.01.22.

2011.01.22. 11:28 Hakapeszi_Maki

Szombat delelott a breconi konyvtarbol irok, ami nem egyszeru, tekintve az angol billentyuzetet, ami miatt elnezest kerek. Vasarnap reggelre az a kellemetlen meglepetes ert, hogy Heni megvaltoztatta a jelszot. Mikor felebredt es rakerdeztem h miert jo az neki, h nem tudok beszelni a lanyaimmal meg nem tudom megnezni a leveleim, kiabalni kezdett, marpedig az uvoltestol nem szoktam hallani mit mond az illeto. De egyebkent sem hiszem, hogy barmi fontosat mondott. A viselkedeset nem akarom minositeni - az magaert beszel. Sajnos meg legalabb ket honap, mig el tudok koltozni, alig varom. Itt is kell fizetni egy honap kauciot - bond-nak nevezik -, meg ugye mar az elso honapot, mivel mindig elore kell fizetni. 340 font a plafon, amit ugy gondolok, masodmagammal tudok majd fizetni gond nelkul.

Az idom telik, nem tudom bo lere ereszteni a het torteneseit. Futni kezdtem reggelente, ez tartott keddig, szerdatol visszatert a fagy. Nagyon sokat vacogunk a megalloban. Tovabbra sincs tulora, ami azt jelenti, hogy keveset keresunk. Kernem kellett eloleget Roberttol, ugyanis Heni egyosszegben kerte visszamenoleg a rentet - ugye arra az idore is kellett fizetnem, mig otthon voltam. Ez van, viszont nem kaptam annyit. Robert adott, nincs azzal baj, csak az eletben nem fogom magam utolerni:( jelenleg felvetel sincs az uzemben, sorra fogynak el az alkatreszek, nyilvan nincs eleg megrendeles. Miota az uzembe kerultem - 3 honapja -, a negyedik gepen dolgozom.

Tegnap kuldtem haza WU-nal penzt a lanyoknak, viszont tobbe nem kell - elmeletileg -, ugyanis megjott a money transfer card, es ha minden igaz, egy het mulva megkapjak, ui. megy haza egy itteni magyar srac, o elviszi.

Elkezdtem allast keresni, masikat, mivel ez a penz semmire nem eleg, minimalber, nem keresek most meg 900 fontot sem, es meg nem adozom. Talaltam is egy hirdetest, felhivattam Ross-szal, aki annyira kedves es igazi uriember - komolyan -, o felel meg egyedul annak a kepnek, amit a brit ferfiakrol kepzeltem. Sajnos tapasztalat kellett volna, ui. egy care home-ba kerestek munkaerot. Itt nem feltetlenul kell szakmai vegzettseg, es jol fizet. Nem adom fel, mert bar jol erzem magam az uzemben, nem nyaralni jottem ide, hanem penzt keresni, szoval ez igy nem lesz jo. Ross a lakaskeresesben is segit, mondtam neki h nem tudok most netezni. Sajnos meg mindig vannak nyelvi nehezsegek, egyszeruen ujbol es ujbol rajuk kell szolnom h lassabban beszeljenek.

Kezdek idegrohamot kapni a y es z miatt, szoval nem irok tobbet most, kulonosebb nem is jut eszembe. Unom mar a hideget. Nem tudok futni, vagyis nem merek, igy minden reggel tornazok. A fogyas mertekerol meg nem tudok beszamolni, majd jovo heten allok a merlegre, de ahol laposnak kene lenni ott mar nem annyira kerek es forditva, szoval alakul.

Jovo szombaton ismet innen irok, hacsak nem lesz tulora. Ha Heni konyorogne, h hasznaljam a gepet akkor se tennem - feher ember nem felejt:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr232604654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása