HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.01.29.

2011.01.29. 11:54 Hakapeszi_Maki

Breconbol jelentem, hogy 65 kg-os hallas- es mozgasserult vagyok. A bal terdem cipo volt het elejen, most zsemle nagysagu. A fulem mar nem faj, epp csak nem hallok rendesen. Mondjuk az uzemben levo zaj sem tesz jot.

Keves az idom, egy orat kaptam a konyvtarban, de mivel Irisszel sokaig beszeltem, mar csak negyedoram van. Nincs semmi pozitiv, keresem az uj allast meg a lakasokat is nezegetem, garzont mar lehet heti 65-ert kapni plusz rezsi plusz bond, vagyis kaucio. Egyenlore nincs ra penzem, pedig nagyon szeretnek mar koltozni. Heni emel jovo hettol 5 fontot, szoval 55 lesz a rent a pici szobaert, mert semmi mast nem nyujt erte. Nincs tv-m pl. A het elejen vettem szalonnat olcson, megsutottem hogy legyen zsir, Geoff lezarta a gazt alatta nemes egyszeruseggel, nem tudom miert. A konyhaba se volt hajlando kijonni mig ott vagyok, ezt Heni mondta. Arra gondolt, zavarta a szag. Hat, ha valakinek lakoja van az nem csak arrol szol hogy hetente viritja a lovet, bocs. Egyebkent igyekszem lathatatlan lenni, de sajnos ennem muszaj. Tegnap csinaltam egy adag salatat, nem fert be a hutobe mert nagyon kicsi a hutojuk, kivittem a telikertbe vagy mi az a sufni, persze az ejjel megfagyott. Igaz, hogy Tundi 70-et fizet, de neki van tv meg dvd a szobajaban, kulon huto meg furdoszoba. Na mindegy, valahogy kibirom. Ja, es van egy gep nettel, amit barmikor hasznalhat.

Ross zavarbaejtoen kedves es figyelmes, hetfore kinyomtatott nekem egy csomo kiado lakast plusz melle egy breconi utcaneves terkepet:D volt kozte 500 fontert is, pedig mondtam neki hogy meg nem aktualis meg a plafon 360 font havonta.

Mindennap tudtam futni a heten, ma nem mert fagyott az ejjel. Tegnapelott erkezett a hideg ismet jeges szel formajaban, komolyan ennyit nem fagyoskodtam azalatt a nem tudom hany ev alatt, mig Kaszaperrol jartam be Oh-ra dolgozni.

Sajnos 9 perc maradt. Mindennap jarunk a Morrisonsba Tundivel tovabbra is, nagyon olcson kijovok a kajaval igy. Egyik nap allok a polcnal, es magyar beszedet hallok - egy par ket kislannyal. Rajuk koszontem, nagyon kedvesek voltak, fogorvos-hazaspar, de sajnos pont utaztak haza masnap Debrecenbe, ok nincsenek itt egesz evben, majd juniusban jonnek ismet. Jo, ha van itt magyar orvos vagy fogorvos ismeros.

Kevesebb mint ot percem maradt, utalom ezt. Hiaba kuldtem haza a money transfer kartyat, nem tudok ra utalni, nem talalom a lloyds oldalan hogy hol lehet. Nagyon jo, kuldhetek megint WU-nal, aztan megint el kell jonnom elobb Hay-bol hogy bejojjek a bankba megkerdezni, megis hogy tudok a kva kartyara utalni?!! Annyira unom ezt mar.

Irenke kuldott egy nyomtatvanyt, felbontva erkezett termeszetesen, nagyon jo, pedig cellux-szal is leragasztotta. Irenke, mirol kell a munkaltatoi? Es a lakcimhez a breconit irjam? Kuldhetem postan, vagy csak szemelyesen tudom otthon elintezni?

Ket perc, a hulye gep figyelmeztetett. Talan a jovo heten tobb idom lesz:(

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr642622697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása