HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.02.12.

2011.02.12. 12:50 Hakapeszi_Maki

Szombat del, a konyvtarban ismet. Mivel kedd ota autoval jarunk, igy lehetosegem van tobbszor eljutni ide netezni. Uj kollegank Roman lengyel, talan irtam mar rola, egy fekete Ford Mondeo-ja van, 20 perc alatt megtesszuk az utat Brecon es Hay-On-Wye kozott, tehat egy csomo idot es penzt is sporolunk. Ma is tuloraztunk es remelem, hogy ez a jovoben is igy lesz.

De a legfontosabb hir: tegnap este alairtam a szerzodest, kifizettem osszesen 295 fontot, ebben mar benne van az elso heti berleti dij, megkaptam a kulcsokat es az aramkulcsot. Tyrone toltott ra 10 fontot a heten, abbol tobb mint 5 megmaradt, a tobbit elfutotte hogy kiszaradjanak a falak, ugyanis kifestett:D Leesett az allunk Olgival - ugyanis tegnap is o segitett, marmint forditott -, mikor beleptunk a lakasba. Olgi vagy otszor elmondta, hogy milyen szerencsem van, hogy ennyiert - nincs olcsobb - egy egesz lakast kapok, meg a haziurral, hogy ennyire rendes. Szoval nagyon boldog vagyok. Tegnap vettem egy szuper tukrot a furdobe 3 fontert (!), szoval nevetsegesen olcson, persze charityben. Olajradiatort nem tudok most venni, nem maradt ra penzem, de Olgi kolcsonadja az oveket, amit a furdoben hasznalnak. Veszek tole egy szuper kanapet, majdnem uj, felaron adja, de azt is reszletekben fogom kifizetni, kapok kolcson egy tv-t is. Remelem Heni allja az igeretet es eladja vagy nekem adja a hazimozit, amit nem hasznalnak.

Menet kozben is majd sok minden felmerul, amit vennem kell, mert egy tanyerom sincs, de amit mar most tudok es a legfontosabbak: huto, olajradiator, ruhaszarito allvany, porszivo, dohanyzoasztal, felmosovodor es felmoso, serpenyo(k), furdoszobai kilepo, de nem is akarom tovabb sorolni. Ha itt vegzek elmegyek Shirley-hez, kozlom vele hogy elkoltoztem es hogy mikre lenne szuksegem. Olgi meg felajanlotta, hogy atvisznek Three Cooks-ba, az arra  van Hay fele ahol dolgozom, ott van egy hatalmas charity pl. konyhai felszerelesekkel meg butorokkal.

Tyrone berendezte nekem a szobat, lehozta a butorokat a padlasrol amiket kertem, es valahonnan keritett egy akasztos szekrenyt is, szoval tok jo lett. Meg egy matracvedot is adott, mintha csak hallotta volna amit Olginak mondtam, hogy surgosen keritenem kell egy oriasi lepedot, mert ki tudja, ki hasznalta csupaszon a matracot. Mondjuk lepedo erre is kell, de valoszinuleg Olgiek ebben is tudnak segiteni. Mivel van mivel futeni ma toltok 10 fontot a kulcsra, megmutatta Tyrone hogy kell, es mivel kiirja hogy mennyi van rajta eppen, nagyjabol meg tudom allapitani hogy mennyit fogyaszt az olajradiator. Egyebkent Tyrone azt mondta, hogy o 3 napig futott 3 futotesttel, es igy ment le kevesebb mint 5 font. 

Utana elmentunk Olgival, vettunk sort, majd elmentunk hozzajuk ahol megvacsoraztattak, kicsit becsiccsentettem - masfel doboz sortol:( -, es jot aludtam. Ma reggel nem futottam, mivel 11 korul fekudtem le, es mar 5-kor megint kelni kellett, 6.15-kor indultunk dolgozni, szombaton 7-tol 11-ig van tulora.

Lassan letelik az ido es meg Lillaval beszelnem kell. Ma alszok utoljara Henieknel. Henitol kaptam egy "New flat" jopofa kepeslapot kicsi kulccsal. Remelem segit koltozni holnap. Mar nagyon izgatott vagyok, alig varom hogy a sajat izlesem szerint alakitsam es belakjam, meg fozocskezzek, bar azzel vigyazni kell majd, mert a tuzjelzonek olyan hangja van, mint egy legvedelmi szirenanak, es en nem tudom kikapcsolni:D Csukva kell tartani az ajtokat, annyi a titka, mert a furdoszobai paratol is beindulhat. De 3-4 riado utan mar biztos megszokom:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr222655788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása