HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.02.15.

2011.02.15. 18:33 Hakapeszi_Maki

Kedd, konyvtar. Varom a lanyaim, akik mar miert is jonnenek fel chat-re, ugye..? De legalabb frissen el tudom ujsagolni a hetvege torteneseit. Szoval bekoltoztem, es nagyon jol erzem magam. Kezdetben volt bennem nemi ellenerzes, de szerintem aki hasznaltba koltozik az ezt erzi. Szoval vasarnap delelott zuhogo esoben Geoff es Heni elhoztak a cuccommal egyutt. Szombaton nem tudtam befejezni a takaritast, mert mindent atsuroltam, a padloszonyeget atkefeltem, igy a halo elmaradt, tehat azzal kezdtem miutan egyedul maradtam. Pontosabban miutan osszeraktam a hazimozit, hogy tudjak zenet hallgatni. Miutan vegeztem a haloval ki- majd elpakoltam a holmimat, felneztem a padlasra, mert Tyrone nem hozta le a fonott szekrenyt, szoval felmentem, es legnagyobb oromomre talaltam ket kozepszonyeget, az egyik - a nagyobb - vilagosbarna, a masik sotetzold. Nagyon szuper mind a ketto, leraktam es kitakaritottam oket. A szekrenyket is lehoztam, letusoltam, a nappaliba kerult, tok jo lett a szoba. Kicsit faztam, mivel meg nem volt nalam a radiator, azt keso delutan hozta Zsolti, Olgi parja, meg a kanapet meg a tv-t. Olgi is eljott este Tundivel, addigra minden a helyere kerult, es bar vannak hianyossagok elmondanam, hogy nagyon kellemes es otthonos lett. Olgi hozott nekem levest, meg egy csomo fuszert, tanyerokat, korsokat. Szoval alakul az uj otthonom.

Tegnap melo utan felhivott Laci, aki otthon volt es hozott egy kis csomagot a lanyaimtol, hogy menjek el erte, most otthon van. A dragaim kuldtek - tobbe-kevesbe:D - amiket kertem, meg egy kis meglepetes is volt, nevezetesen fahejas mandula meg dianas cukor, amiknek nagyon orultem. Felvettem a csomagot, aztan elmentem a Morrisons-ba, ahol vettem 1 fontert egy bazi nagy pizzat, amin annyi sajt volt.. Szoval kinyitom a suto ajtajat hogy megsussem, hat mit talaltam benne? Egy tok jo teflon serpenyot, egesz nagyot. A sutot meg nem takaritottam ki, nem volt mivel, igy kivettem a racsot, elmostam es arra tettem a pizzat kozvetlenul, mivel tepsim sincs, nagyon finom lett. Szoval lazitottam, pizzat ettem meg mandulat, es kozben dvd-t neztem. Egy (majdnem) tokeletes este. A "majdnem" annak szol, hogy Valentin-nap volt.. Azert egy kis Valentin-napi izgalom nekem is jutott, ugyanis beleallt a sarkamba egy femszilank, eleg melyen es nem kicsit szurt. Mutatom Carol-nak mi a problemam, mondja: Philip. Philip ilyen uzemi felcser is ezek szerint, nemcsak gepesz, mert ha barmi baleset er, szilank a korom ala vagy a szembe, Philip kiszedi. Hat kiszedte a sarkambol is a draga, tuvel, olyan ovatosan es finoman csinalta, es ahogy a labam fole hajolt ugy beleturtam volna a hajaba.. De nem tettem, tekintettel "married" statuszara:( Hat igen, senki sem tokeletes.

Szoval a lenyeg: nagyon jol erzem magam, jokat alszom mert a jo nagy franciaagy piszok kenyelmes, nem fazok es keveset fogyaszt a radiator. Jokat tusolok, bar eleg kicsi a kabin es a zuhanyfuggony allandoan hozzamtapadt, de megoldottam a problemat azzal, hogy a ket sarkara tettem tusfurdot es sampont. Tovabbra is futok, es varom a hetveget hogy kapjak fizit es meg tudjam folyamatosan venni a szukseges dolgokat, pl. fontos nagyon a ruhaszarito allvany, meg a huto persze, de a huto kicsit dragabb lesz. Porszivo is kelleni fog, de egyenlore meg egy partvisom sincs. De most csak a tenyeket sorolom, nem panaszkodom. Mult szombaton pl. vettem egy kis ejjelilampat, egy gyumolcskosarat, meg parnahuzatot bazi nagy lepedovel, ami betakarja az egesz agyat es mellesleg tok jol nez ki.

Penteken meg keszpenzzel fizetek, mert csak aznap tudok bemenni a bankba, hogy megadjam az atutalasi megbizast. Olgi megprobalja elintezni nekem a council tax-ot, marmint hatha nekem nem kell bemennem ahhoz szemelyesen, elvitte a szerzodest. Ma megyek hozza, hatha vannak hirei. Meg igert mezet..:D Szoval penteken ha jon Tyrone meg kell mutatnom neki az egyetlen problemat, amit tapasztaltam, hogy - sajnalatos modon - beazik az ablak korul a haloszoba. Hozzateszem, negyedik napja majdnem folyamatosan esik, viszont legalabb enyhe az ido.

Ennyit az uj lakasrol, nagyon orulok hogy megleptem, a varoskozpontban vagyok, egyedul egy szupi kis lakasban, es nagyon elvezem. Ugy terveztem, hogy lesz majd lakotarsam ha kijon otthonrol egy regi kollegam, de ugy tunik meggondolta magat mert nem jelentkezik, ugyhogy ha olvasod Norbi, ez neked szol: Irj valamit, vagy piszokul orrbavaglak.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr532663505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picur0121 2011.02.19. 12:11:46

Szia! Először is gratulálok a költözéshez. Bár csak nagyon kis időt tudtunk ma beszélni, beléptem a blogodra. Végre sikerült! :)
Nagyon örülök annak, hogy ennyi terved van, és ennyi mindent szeretnél. Kemény fából faragtak, ne is add fel!!!
Szóval gyűjtöm a repülőjegyre valót, hogy kiutazzam hozzád, ha csak egy hosszú hétvégére is! :)
Akkor kedden 6 után!
Addig is további szép hétvégét és kellemes napokat kívánok.
Rozi

Hakapeszi_Maki 2011.02.22. 18:28:11

Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olvasol - a tanulas mellett belefer neha -, akkor a jovoben is szivesen varom a pozitiv kommentjedet :D Tudod, mintha hajjal kenegetnenek..
Gyujtsd az aprot, remelem nem az otforintosokat dobalod az uvegbe :D
Neked is minden jot, remelem jol alakulnak a dolgaid minden teren.
Marcsi
süti beállítások módosítása