HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.02.22.

2011.02.22. 18:41 Hakapeszi_Maki

Kedd este a breconi konyvtarban. Szerencsere kevesen vannak, igy tobb mint masfel orat kaptam.

Szombaton nem volt idom blogot irni, meg Iriszkevel sikerult eleg sokat beszelni face-en, meg gondoltam irtam kedden, de igazabol szazfele rohantam volna vasarolni. Persze penzem alig volt, de sikerult vennem olcson vizforralot, meg a charity-kbol sikerult nagyon olcson beszerezni pl. csopogtetot, lampaburat, amihez kaptam ingyen egy kislampat. Alakul a lakas es az idojaras is. Vasarnap delutan volt Tyrone a rent-ert, mert csak e hettol utalja a bank - sikerult penteken elintezni -, mutattam neki a beazast. Mondta, hogy napkozben mielott elmegyek dolgozni resnyire nyissam ki az ablakot, de ahogy kiszarad lefesti valami speci anyaggal. Remekul szorakozott ahogy probaltam elmagyarazni, hogy mi a gond a kinti konyhaban levo mosogeppel, fogalmam sem volt, hogy mondjak angolul az oblitest es centrifugazast, es persze kezzel-labbal magyaraztam neki. Vegul mondta hogy beszel Zolikaval, a magyar sraccal aki szinten az epuletben lakik, de a mosogep nem az ove, meg az elozo lako hagyta ott. De azert megnezi.

De kicsit elore szaladtam. Szoval szombaton vasaroltam egy-ket dolgot, amire futotta, aztan delutan osszejottunk az itteni magyarokkal, es elindultunk a Leisure Center-be hatan ping-pongozni. Meg ket magyar srac is jott volna kesobb utanunk. Sajnalatos modon nem jott ossze, mert a teremben ahol az asztal(ok) van(nak) karateverseny volt. Viszont masnapra kertunk idopontot, es ping-pong helyett nagyon jot setaltunk, gyonyoru tavaszias ido volt, a Leisure Center nagyon magasan van, lattuk majdnem egesz Brecont meg a kornyezo hegyeket. Utana meg felmentunk Danihoz meg Lacihoz megnezni a lakasukat, meg kicsit beszelgettunk.

Masnap delben sikerult jatszani Danival egy orat, nagyon jo volt, utana elmentem Szandihoz, aki befestette a hajamat (jo lett:D - sotetszoke), aztan este foztem meg dvd-ztem, jol ereztem magam.

Korabban Olgi emlitette, hogy jogosult vagyok valamifele tamogatasra, mivel az otthoni keresetem nagyon keves volt. Adott egy szamot, amit felhivattam Diane-nel, ezen a szamon kellett kerni az igenyleshez szukseges nyomtatvanyt. Sajnos nem jarhatott el a nevemben, igy behivott es nekem kellett beszelnem az ugyintezovel. Szerencsere adtak tolmacsot, de igy is feloraig tartott, es vegul nem mentunk semmire, mert nem tudott beazonositani a bediktalt adatok alapjan. Kozolte, hogy szemelyesen kell megjelennem a helyi irodaban, es igazolnom kell magam, ket munkanapon belul hivnak es idopontot egyeztetunk. Ez ma megtortent, holnap kell bemennem, sajnos itt nem volt tolmacs, szoval felet se ertettem hogy miket kell vinnem. Tartok tole hogy ott sem lesz tolmacs, kicsit ideges vagyok, kemeny menet lesz. De megeri a faradsagot, mert az ugyintezo kozolte, hogy a jovedelmem alapjan tobb mint 300 fontra vagyok jogosult, ami nagyon jo lenne. A masik adohivatalba is kell mennem, az onkormanyzathoz, pontosabban ki kell toltenem egy nyomtatvanyt, es majd utana allapitjak meg, hogy mennyi adot kell fizetnem amiatt, hogy lakast berelek:(

A meloval minden o.k., a hetedik gepen dolgoztam ma, es nagyon varom a lorry-t (kamiont) az alkatreszekkel, hogy tulorazhassunk szombaton. Tundi is akar es remelem Roman is, mert ha jegyet kellene vennunk szombaton, az mar rafizetes lenne. Igy is holnap azt kell vennem amiatt, hogy elobb jovok el ezt a tamogatast intezni, 6.40 font, itt nincs one way ticket:( Ez komoly. Roman-nel kapcsolatban egyebkent komoly aggalyaim vannak, nagyon rosszul es gyorsan vezet, ossze-vissza rangatja a kormanyt. Tegnap nekihajtott egy jardaszigetnek vagy minek, akkorat dobott az auton hogy majdnem telement a nadragunk. Mondtam Tundinek, hogy meg egy ilyen eset, es visszaterek a buszhoz, inkabb varok mint hogy itt haljak meg Wales-ben egy bolond lengyel miatt. Akik ezt a blogot olvassak azok tudnak az autobalesetunkrol, neked Rozi plane nem kell mondanom - szoval tevhit, hogy a baj mindig massal tortenik.

Elvesztegettem kozben legalabb 20 percet, mert Tundi beugrott a Morrisons-bol hazafele menet ide a konyvtarba, es kicsit elpofaztuk az idot.

Keszitettem fotokat a lakasrol, amit mar fel is tudtam volna tenni face-re, ha Ross - ugyanis ot kertem meg, hogy toltse fel a kartyarol a kepeket a sajat gepere, kicsinyitse es kuldje el az e-mail cimunkre - elirta az e-mail cimet. Szoval most nem sikerul feltolteni, de talan szombaton. Ha tulorazunk akkor is tudok jonni fel 12 korul - otthoni ido szerint fel 1 -, mert itt 1 oraig van nyitva a konyvtar.

10 percem van, es egyedul vagyok a konyvtarban - marmint a konyvtarosokon kivul:D Meg irnom kell Lillusnak, aztan letelik az idom. Szombaton beszamolok, hogy mit inteztem az adohivatalban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr442681282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása