HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.03.01.

2011.03.01. 19:10 Hakapeszi_Maki

Kedd, konyvtar. Nincs sok idom most sem, de ma ot honapja, hogy megerkeztem, gondoltam ez meger nehany sort. Hihetetlen, hogy elrohant az ido. Jol erzem itt magam, bar ma pont kiakadtunk Tundivel a melohelyen, neki Samantha-val, nekem meg Cat-tel gyult meg a bajom, aki nemes egyszeruseggel rahuzott egy jot a combomra, mert a kukaba dobtam a tejesflakont - kozolte, hogy kulon van az udvaron szelektiv. Hat, mea maxima culpa!! -, egy tejesflakonrol van szo, az annyira nem zavarja Cat-et, hogy az etkezoben es a mosdokban egesz nap eg a villany - mi szoktuk lekapcsolni csak Tundivel, vagyis az etkezoben nem, mert Cat ramszolt, hogy ne kapcsoljam le (miutan rajtakapott:D). Azt persze nem ertettem, miert:(

Na mindegy. Ma jon Olgi, hoz nekem egy kis szekrenyt, szoval most meg felig ures a lakas, a kis szekrennyel mar felig tele lesz:D

Mig el nem felejtem: ha valaki irt a freemail-re nem veletlenul nem valaszoltam, ugyanis nem engedi a konyvtari tuzfal, hogy megnyissam:( Szoval e-mailt a gyorkosek@orosnet.hu /ra kuldjetek.

A hetvegem nagyon jol sikerult, szaritot nem sikerult venni mert piszok draga es mar nem maradt ra, de vettem elemtoltot, ami nagyon fontos, mert megorulnek ha a monoton melo kozben nem tudnek zenet hallgatni. Bar mar kicsit unom a zeneimet, de gep hianyaban nem tudok ujakat tolteni ra. Vettem ket cserep viragot is, egyre otthonosabb a lakas, ahol nagyon jol erzem magam es nagyon jokat alszok. Tovabbra is futok minden reggel, nem tudom hany kilo vagyok, de teljesen elegedett vagyok magammal, lassan eltunik a muzeumban nassolasbol es ulesbol kifolyolag magamra szedett hi:D

Szombaton este epp kezdtem belemerulni az angol tanulasba, mikor hivott Dani, hogy menjek at Edinahoz, tartjak a nevnapjat. At is mentem, ott volt az itteni magyarok nagy resze, legalabbis a barati korhoz tartozok, nem sorolom fel, 11-en voltunk osszesen, Tundi nem tudott jonni mert dolgozott a Puzzle Tree-ben http://maps.google.co.uk/maps/place?hl=en&um=1&ie=UTF-8&q=puzzle+tree+brecon&fb=1&gl=uk&hq=puzzle+tree&hnear=Brecon,+Powys&cid=2566412131045719854

ha valakit erdekel, egy nagyon szupi bar, mar voltunk nehany alkalommal, van kaja is es Tundi mosogat szombat-vasarnap. Megprobal hetkoznapra beprotezsalni, nagyon jo lenne. Igaz, hogy pofatlanul keveset fizet, de meglenne boven a kajapenzem. De elkalandoztam, szoval atmentem nevnapozni, fel 12-ig voltam, nagyon jol ereztem magam, nagyon finom kajat kaptam amit en is meg fogok csinalni, mert pofonegyszeru, de nagyszeru.

Sajnos 5 percem maradt, de szombaton (sajnos) tudok meg irni, mert most sem lesz tulora:( Persze Terry-vel voltam tegnap, ugyhogy ismet vonultam 2 orara a "sarokba", de ma mar Carol-lal dolgoztam, es az oreglany nagyon keni.)

Rossz hirt kaptam otthonrol egy regi ismerosomrol, de mar nincs idom irni neked Judit, ha ezt olvasod irnal egy rovid e-mail-t, hogy mi tortent?:(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr582702123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása