HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.03.12.

2011.03.12. 12:06 Hakapeszi_Maki

Ma egy honapja, hogy bekoltoztem:D Bar tobbe kerul, nem bantam meg, nagyon jol erzem magam. Kicsit hideg, de megoldom, meg jon a tavasz. Nyaron pedig veszek ket olajradiatort, meg lehet hogy egy olyat is, ami gazpalackkal mukodik. Ezen a telen volt minusz 20 fok is itt.

Sajnos kedden egyszeruen nem volt idom irni, es most sincs sok. Ugyanis szombaton csak egy orat adnak, de ha lejar meg beprobalkozom, nincsenek sokan,  van ures gep.

Nem tudok visszaemlekezni sajnos az elmult masfel hetre, semmi szenzacios nem tortent. Az oreggel benaztam, vagyis o, en meg mentem mindig a sarokba:D Azon egyebkent remekul szorakozott. Megszamoltam, mar 8 gepen dolgoztam az uzemben. Tundivel nagyon jol elvagyunk, sokat vihoraszunk. Rettenetesen felhaborodott, mikor szerelmem (:D), Philip ugratta - a walesi disznoja! - amiatt, hogy balkezes. Nem reszletezem, nem nehez kitalalni mire utalt. Szegeny Tundi hozzam jott, mert en mar ismerek nehany serto kifejezest, de sajnos mar elkesett addigra a visszavagassal. Viszont mondtam neki, hogy az ilyen sulyu sertesre kinyujtott kozepso ujjal valaszoljon:D

A heten jott egy ujfajta alkatresz, omega-ra hasonlit, en furom ki, akkora a furo hogy belefer a lyukba a kisujjam. Egyedul dolgozom a gepen, elvagyok, bar mar tobb mint egy honapja ugyanazokat a zeneket hallgatom az mp3 lejatszomon, nem tudom cserelni. Vagyis idaig nem tudtam, de tegnapelott atmentem Edinahoz, egy percre lakik tolem, o felajanlotta hogy tole netezhetek. Szoval ha hasznalhatom a laptopjat akkor tolthetek uj zeneket is az mp3-ra. Egyebkent nagyon jol elhulyultunk, nagyon csipem Edinat. Meglepetes partyt szerettem volna szervezni Tundinek, hat nem igazan jon ossze, nem is minositem az ittenieket, marmint nehany embert. Szoval meghivtam Edinat, Olgit, Nellit, Katat, Irenket es Henit. Edina dolgozik este 11-ig, o csak azutan tud jonni, ez o.k., Nelli szinten. Olgi jon. Ugy gondoltam, mivel nalam alig van ulohely, hogy ennyi, fiuk nelkul, meg annyi piat se tudok/akarok venni, amennyi akkor eleg lenne. Szoval ez nagyon buli, csajok osszejovunk - gondoltam en. Kata kozoltam, hogy o Pityu nelkul nem. Hat, o tudja, nem eroszak. Irenkere rairtam chat-en, erre kozolte (!), hogy hozza a lanyat Szandit, meg annak a baratjat Dan-t (akivel egyutt dolgoztam tavaly kb. 2 hetet). Mondom Irenkenek, hogy csak lanyokat hivtam, mire o: majd megbeszeljuk. Mondom nincs mit megbeszelni. Jo, eltelik egy perc, Dan ramir chat-en: szombaton szulinapi buli Tundinek? Visszairtam, csak lanyoknak! Mire o: miert? O miert nem johet? Nem akarom reszletezni, igy sincs mar idom sajnos, majd kedden folytatom, de a vegen osszevesztunk, megtudtam hogy en nem vagyok egy nice lady, o meg megtudta, hogy mit jelent angolul a nyasgem:D Szoval nem tudom, hogy Irenke jon-e, mert meg Edinanak is mondta, h beszeljen ra hogy o hozhassa a csaladjat. Hat nem, akkor inkabb Danit meg Lacit hivtam volna, akik a barataink. Heni meg nem is valaszolt, de ez nem meglepo, mivel o annyira primitiv. Szoval a dolgok jelenlegi allasa szerint leszek en, Tundi, Olgi, Nelli es Edina, Irenke keteselyes.

2011.03.15.

Otthon unnep. Kedd, konyvtar, csak most tudom befejezni a szombati bejegyzest. Szoval jol sikerult a buli, harman voltunk Tundivel meg Olgival, Olgitol kapott ket bogret meg tolem egy hajvasalot, nagyon orult. Nelli 11 utan esett be, mikor vegzett, de akkor meg hivta a discos baratja hogy menjen erte, mert nagyon rosszul van. Hazavitte gyorsan Olgit - aki egyebkent az anyja neki meg Daninak -, mi meg Tundivel elmentunk a Puzzle Tree-be. Ott vartak mar minket Dani, Laci, Kata meg Pityu, Edina dolgozott persze a pultban. Majdnem fel 2-ig vartunk ra, aztan otthagytuk, mert meg mindig voltak vendegek es a fonoke nem engedte el. Edina egyebkent Dani parja, Kata meg Pityue. Szoval elmentunk utana csapatostol a Harleys-ba, ami egy disco, csinaltunk egy csomo kepet, majd teszek fel nemsoka face-re. Jol ereztem magam, sokat hulyultunk, a rudra nem masztam fel:D Majd ket het mulva, ha az en szulinapom lesz:D Maybe.. Tundi egyebkent nalam aludt, a nappaliban, jol jott a ket gyapjutakaro, de igy is fazott. Sajnos reggel jutott eszembe csak a halozsak.

Kata egyebkent. ahogy a barba ertunk kozolte, hogy o azert nem jott mert mindenkinek irtam csak neki nem, ami nem igaz, mert csak Heninek irtam, o meg nem is valaszolt. Irenke szinten nem jelezte hogy megsem jon. Hat, nem gyotor a banat miattuk, azt kell mondanom. Megvan a sajat barati korom akikkel jol erzem magam, a tobbi nem erdekel. Ha a lanyok jonnek majd megismerik oket, mar alig varom hogy jojjenek es lassak mindazt amit en. Szerintem haza se akarnak majd menni:D Tegnap is atmentem Edinahoz meg Danihoz, toltottem uj zeneket az mp3-ra vegre, foleg Depeche Mode-ot, tok jo volt ma hallgatni. meg felmasoltam a kepeket a gepukre.

Lassan alakul a kero, hetvegen Olgi meg Zsolti - ok is egy par - hoztak egy kis feher komodszeru valamit, amire attettem a tv-t, Edinatol kaptam kenyerpiritot meg egy nagy edenyt, vettem dvd-lejatszot 30 fontert (mivel a hazimozi nem jo amit Heni adott), mindent lejatszik, egesz hetvegen filmeztem meg Depeche Mode-ot hallgattam:D Meg persze futottam, mint mindig, mult vasarnap es elotte vasarnap is kifutottam a vizlepcsoig, gyonyoru az erdo, a folyo, a hegyek meg a hidak, szoval elvezet ott futni. Foleg hogy mindket nap ragyogo ido volt. Most hetvegen ugy terveztem, hogy elmegyek kirandulni. Sajnos Tundi nem tud jonni, mert minden szombat-vasarnap dolgozik a Puzzle Tree konyhajan - fene a szajat, nekem is kene masodallas:D -, de elmegyek egyedul is, es gyanitom, hogy az az ut egeszen addig a hegyig visz, amit meg akarok maszni. Es nem lesz aki lefotozzon...?

Tegnap voltam Edinaeknal, megismerkedtem Miloval aki bolgar, hetvegen megismerkedtem Dariusszal aki litvan, tele leszek nemzetkozi kapcsolatokkal. Jut eszembe, hetvegen ertesultem Olgitol a Japanban tortentekrol, ugyhogy kicsit aggodom Satou miatt:( Majd irok a baratnojenek, megkerdezem mi van vele, vagy megnezem, hatha fenn van facebook-on.

Kaptam ismet a lakasado miatt egy szazoldalas nyomtatvanyt, szombat este Olgi segitett kitolteni - azaz kitoltotte helyettem:D. Volt egy kerdes, hogy privat landlordtol vagy mittudomenmitol berelem a lakast. Olgi mondta hogy irjak Tyrone-nak sms-t, kerdezzek ra. Ez meg is tortent vasarnap delutan, de nem valaszolt. Este viszont felhivott, kozolte hogy privat, aztan megkerdezte hogy kell-e segitseg a nyomtatvany kitolteseben? Mondtam hogy Olgi segit. Mas egyeb problemam van-e? - mondom nincs. Jo, akkor majd jon festeni a halot, ahol vizes a fal. O.k. Olyan erzesem volt, hogy nem akarodzott neki elkoszonni..:D Mondtam mar, hogy ugy nez ki, mint Robbie Williams..? De kicsit elkalandoztam, szoval Olgi beviszi a helyi tax office-ba a nyomtatvanyt. Ugyanis majdnem rosszul lettem mikor olvastam, miket kell mellekelni, szoval szemelyit, NIN kartyat - szo sem lehet arrol, hogy ezeket ujbol postara adjam. Ez a nyomtatvany ahhoz kell, hogy kapjak lakasado-kedvezmenyt, illetve berleti dij tamogatast. Jogosult vagyok mint egyedulallo. Raadasul Irisz tandijas suliba jar, amirol kuldi majd a szamlat, mert igazolni kell hogy azt is fizetek.

Lehet hogy majd csapongok egy kicsit, de ha valami eszembe jut azt gyorsan leirom. Szoval mult heten irtunk kozosen egy lapot Julian-nek, aki nagyon kedves kollegank a Henderson-nal. 65 eves volt. Tegnap odajott hozzam - es mindenkihez -, es adott egy etlapot. Mondta, hogy ezen a helyen - Bronllysban, a Honey Cafe-ban - szeretettel var o es a felesege aprilis 1-en, vagyis pentekhez ket hetre. Akkor nem tudtam, miert, de megkerdeztem Sam-et, hat nyugdijba vonul, tenylegesen, szoval o nem marad tovabb mint a tobbiek, pl. az oreg Terry, aki kiakaszt teljesen. Ma azzal szeditett minket Tundivel, hogy 35 eves felesege van. Hat hogyne, almaban. Vagyis a fel felesege 35 eves kb.:D

Szoval tok jo lesz, remelem Philip nem hozza a nejet:( Na nem mintha erdekelne..:D Sajnos Roman nem jon, mert megy az anyja ele aki jon vissza Lengyelorszagbol. Meg nem tudom mivel tudunk atmenni, Bronllys Brecontol kb. 6-7 merfoldre van. Roman egyebkent arat emelt, ettol a hettol 3 fontot ker fejenkent/nap, mivel drasztikusan felment a benzin ara. Hat, remelem ha olcsobb lesz akkor o is csokkenti. Mindegy, meg igy is olcsobb lesz mint a hetijegy, a kenyelemrol nem is beszelve.

A videk egyre szebb, mindenhol rengeteg virag, foleg narcisz, de van krokusz meg jacint is, meg mar viragzik egy ideje az aranyeso is. A narcisz Wales nemzeti viraga, mindenhol nyilik a fuben, az utak mellett, a csatorna mellett. Zsolti szerint vedett. Szerintem meg hajnalban nem, mikor futok, mert akkor nem latja senki mikor lopok. Szoval van narcisz a kis viragvazamban az ablakban.

Pillanatnyilag mas nem jut eszembe. Dolgozok, nagyon belejottem ezeknek az uj alkatreszeknek a furasaba, szerencsere mivel olyan vastag a furofej mint allat, meg egyet se sikerult eltorni. Eddig.. Nincs tovabbra se lehetoseg tulorara, szoval kijavitom a cv-met es keresek masik allast. Akar fo- vagy masodallast, vagy mindkettot.

A penzrol amit igenyeltem az otthoni alacsony jovedelmem miatt az a hir, hogy ebben a pillanatban neztem egyenleget, es megkaptam az elso reszletet, 44,76 fontot:D!!! Igy kapom majd hetente nem tudom meddig, nem sokaig - tartok tole. De igy tudok kuldeni ettol a hettol hetente tobbet a lanyoknak!!! I am happy!!! Meg jo, hogy neztem egyenleget.

Mostmar tenyleg nem jut eszembe semmi, szombaton ismet jelentkezem. Erre a honapra egyebkent ket nemes celkituzesem van: ket olyan dolgot csinalni, amit meg eddig soha. Az egyik kulfoldi ferfire, a masik egy bizonyos fajta cigarettara vonatkozik:D:D Judit, csak viccelek!!!:D Majd kozlom hogy sikerult-e teljesiteni, de reszleteket ne varjatok, mert ha igen, akkor ki kell tennem a 18-as karikat!:D (Almodik a nyomor, mi?) Egyebkent meg jovo hetvegen ismet buli, az en szulinapomat unnepeljuk, na nem mintha lenne mit unnepelni azon, hogy megint oregebb lettem egy kva evvel:(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr972733068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása