HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.03.22.

2011.03.22. 18:47 Hakapeszi_Maki

Kedd, konyvtar. Egy het mulva lesz a szulinapom, a masodik a lanyaim nelkul, marmint termeszetesen szuletesuk ota:D Viszont mahoz egy honapra mar itt lesznek mind a ketten meg Peti is.

Legutolso bejegyzesem ota nem tortent tul sok minden, vagyis megis, sok minden tortent, csak felet elfelejtem mire gephez jutok:D Old age, mondanak az angolok. Szoval mar a nemtudomhanyadik gepen dolgozom, Les mar nem tudott nekem tobb munkat adni, igy Richard-hoz kerultem, aki szinten gepesz es Julie ferje. Nagyon jo fej egyebkent. Tegnap kerultem hozza es mar a harmadik gepen dolgoztam ma delutan, de sokkal jobb, az uzem elso reszeben van ami sokkal vilagosabb es csendesebb. Pedig nagyon remeltem, hogy egy masik gepeszhez kerulok, van meg egy.. Ugy hivjak hogy Philip.. Van egyebkent egy Philip feliratu bogrem, a charity-ben talaltam. Tundi szerint ha veletlenul a lakasomba tevedne es meglatna a bogret, valoszinuleg panikszeruen elmenekulne.

Tundivel nagyon jol elvagyunk, rengeteget nevetunk, meg lehetoseg szerint segitjuk egymast. A mult heten arra mentunk be az etkezobe, hogy ez a felirat van a konyhaszekrenyen:

NOTICE

MILK IS FOR TEA AND COFFEE USE ONLY. NOT BE USED FOR GLASSES OF MILK, CEREAL AND MILKSHAKES.

A TEJ A TEA ES A KAVE CSAK NEM HASZNALT POHAR TEJET, GABONA- ES TURMIX.

Persze en voltam az az elvetemult, aki neha ontott a kasajara, vagy a kalacsa melle azt ivott, szoval rogton felhuztam magam. De aztan bejott Tundi, es felfedezte, es aztan - ket hulye - elkezdtunk rajta rohogni. De nagyon. Ez komoly, mint ket idiota, nem birtuk abbahagyni, foleg hogy Tundi kozolte, koszonjuk de nem szeretnenk hasznalt tejet inni. Mert hogy mi minosul hasznalt tejnek? Szoval nem birtuk abbahagyni, raadasul kozben ettunk, a tenyerembe koptem a salatamat, azon meg jobban rohogtunk, mindenki minket nezett es mar azon nevettek, hogy mi nevetunk.

De ez csak egy a sok kozul, szemermetlenul es hangosan kitargyalunk barkit, aki ott ul tolunk ket lepesre, mert nem ertik. Es ezt nagyon elvezzuk. Ok is ezt csinaljak, de remelem mar nem sokaig tudjak. Persze mar sokkal batrabban beszelek es tobbet tudok, mint mikor kijottem, de meg az is nagyon keves.

Nem emlekszem irtam-e a mult heten, hogy hivatalosak vagyunk Julian bucsubulijaba. Szoval azota lazban egunk, hogy miben menjunk. Megkertem Lillat, hogy kuldje ki a kedvenc szovet rovidgatyam, amit masodszulottem bitorol - szerinte jogosan, mert lenyultam a lila tunikajat /mondjuk ebben van valami/ :D -, meg vettem egy konyvet a neten Juliannak, meg kremet magamnak, ezt kellett volna feladni. Lilla megkerdezte a postan, 7e lenne biztositva. Ugyhogy konyv lemondva, a tobbi cuccot meg hatha kihozza Irenke, aki eppen otthon van Oh-n.

Megkaptam az adohivataltol a mult heten az elso ket osszeget, osszesen 110 fontot, amit az otthoni alacsony jovedelmem miatt igenyelhettem. Meg 4 heten keresztul kapok 66 es 57 font kozott, aztan is talan, csak arrol uj ertesites kell, mert itt aprilistol kezdodik az uj adoev. Olginak koszonhetem, nelkule nem boldogulnek. Elintezte a kedvezmenyt a lakasadobol is, igy havonta 59 font lesz. Majd bemegyek a bankba hogy minden honapban utaljak at, mint a rent-et.

Szombaton buli lesz nalam, az itteni magyarokat hivtam meg, bar ulohely nincs nagyon, de sebaj. Utana gondolom atmegyunk a Harley's-ba. Az apropoja a szulinapom, utana egy darabig nem megyek biztos, nem egy tul jo hely, nem jo a zene se, de a szulinapomon tancolni szeretnek. Utana penteken meg Julian bucsubulija lesz, Samantha eljon ertunk, de ugy emlekszem ezt mar irtam.

Tovabbra is futok minden reggel, nagyon jol erzem magam a kis lakasomban, es ugy tervezem, hogy  vagy ezen a hetvegen, vagy a jovo hetvegen felmegyek az itteni legmagasabb csucsra a Brecon Beacon Nemzeti Parkban. Zsolti - Olgi parja - ova intett, hogy egyedul menjek, jo hosszu tura, mindenesetre adott terkepet - haha, en meg a terkepolvasas. Mindenesetre mondtam nekik, hogy indulaskor kuldok egy sms-t koran reggel, es ha este 8-ig nem irok ujabbat hogy visszaertem, akkor riasszak a legiegyseget:D Egyebkent januarban vagy februarban eltunt itt egy 24 eves lany, azota sincs nyoma se, meg ahogy futottam a folyo mellett hetvegen lattam egy masik plakatot, eltunt egy szoke kislany februarban. Lehet, hogy sorozatgyilkos garazdalkodik itt? Be kell szereznem egy fegyvernek latszo fegyvert:D Egyebkent meg a hegyen sehol nincs terero sajnos. Nem csodalkozom, a sajat lakasomban nincs, annyira vastagak a falak.

Van meg 27 percem, remelem belefer a nagy hetvegi kaland, amit el sem hisztek majd ha olvassatok. (A vegere tartottam a csattanot.) Szoval irtam, hogy nincs hutom, de Zolika, egy nagyon rendes magyar srac, aki szinten ott lakik ahol en - nehany ajtoval odebb -, felajanlotta, hogy hasznalhatom az ovet. A haz ahol lakom ugy van, hogy a bejarati ajton ha belepsz rogton egy lepcso vezet felfele az emeletre, nincs foldszint. Az emeleten az elso es egyetlen balkezfelol levo ajto az en lakasom, jobbra folyoso van, a folyoso jobb oldalan szobak, bal oldalon egy konyha meg egy ujabb lepcso. A lakasomtol kb. 4-5 meterre van a konyhaajto a folyoson, az a Zolikae meg a lakotarsae. Ok u.i. nem komplett lakasban vannak, ha belepunk az ajtojukon egy kis eloszobaba jutunk, azzal szemben a furdo, balra Zoli, jobbra a lakotars szobaja. Szoval a konyhajuk a folyoson van, amit hasznalhatok, a hutot es a mosogepet is. Szoval szombaton ebedet akartam kesziteni, kimentem a konyhaba a fagyasztott krumpliert. Visszamentem a lakasba, beletettem a forro olajba, majd ismet kimentem a konyhaba hogy visszategyem a maradekot a melyhutobe. Sajnos elkalandoztam, nem vettem magamhoz a lakaskulcsot, es az ajtomon kivul nincs kilincs. Szoval kizartam magam. Tyrone - a landlordom (haziur) - mondta korabban, hogy ha igy jarok nyugodtan hivjam, minden lakashoz van kulcsa. Na ja, de a mobilom is a lakasban maradt. Benn sult a krumpli a forro olajban, kulcs benn, telefon benn, en panikban - tuz lesz!!!! de minimum tuzriado, mivel bekapcsol a tuzjelzo, van minden lakasban. Rohanok Zolikaek ajtajahoz, verem mint allat, gondoltam megkerem hivja fel Tyrone-t - semmi valasz (kesobb kiderult aludt, ejszakas volt, mint mindig). Muanyag papucsban voltam, Tundinel van a masik kulcs, de Tundi messze lakik, mire oda lerohanok es vissza - FIRE!!! Szoval tiszta panikban voltam. Gyonyoru ido volt, enyhe es napsuteses, ezert a lakasban nyitva volt az osszes ablak, a haloban is, ez volt a szerencsem. Bementem Zolika konyhajaba, felmasztam a mosogatora es kimasztam a tetoablakon a tetore. A gatyam csak azert nem lett tele, mert meg megijedni se volt idom, csak arra gondoltam hogy FIRE!! ha nem jutok be gyorsan:D Szoval vegigcsusztam - mit szepitsem, seggen - ket emelet magassagban a teton, a tuloldalon leereszkedtem a fel emelett lejjebb levo masik tetore (mit mondjak, nem volt egyszeru), majd nemes egyszeruseggel bemasztam a haloszobaablakon. Mire beertem a konyhaba, megsult a krumpli:D

Mondanom sem kell, ott kapott el a fejfajastol kezdve minden, mikor rajottem mit muveltem. De ne higyjetek, hogy ezzel vege lett. Ki kellett mennem ujbol a konyhaba a halrudakert a krumpli melle. Nem, nem vagyok hulye, zsebre vagtam a kulcsot plusz kiakasztottam belulrol a zarat - ez egy ilyen zar. Hanem mikor vittem volna vissza a halrudakat a melyhutobe, nyitnam a konyhaajtot, es gyonyoru szepen fel is kenodtem ra, mivel bezarodott. Nem tudom, hogy tortent, de nem tudtam bemenni. Szoval megiscsak fel kellett hivnom Tyrone-t, hogy jojjon es nyissa ki, mert egyreszt kiolvad a hal, masreszt Zolikaek se tudnak bemenni.

Tyrone jott hamarosan, kinyitotta az ajtot, mondta hogy tortent mar ilyen, aztan beszelgettunk meg a konyhaban. O nez ki ugy mint Robbie Williams:D Elmeseltem neki a nagy kalandot, majdnem elajult, felallt a szekre es kinezett a tetore, nem ertette hogy csinaltam - very dangerous! - es mondott valamit hogy shape, szoval meg nem neztem meg, de hogy fitt vagyok, vagy ugyes, ugy ertette, es kerdezte, hogy sportolok-e. Mondtam, hogy futok mindennap, meg regen kezilabda, stb.

Sajnos lejart az idom, ezt mar nem tudom befejezni, de majd megprobalom szombaton. Elvezem a walesi tavaszt, itt minden viragzik meg rugyezik, a hormonjaim.. Hat, azok segitsegert kialtoznak..

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr622762891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása