HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.03.26.

2011.03.26. 12:08 Hakapeszi_Maki

Szombat, konyvtar. Iriszkem, megegyszer boldog nevnapot kivanok!

Bo feloram van, addig befejezem a mult szombati tortenetet. Szoval miutan Tyrone kicsodalkozta magat es agyondicsert kozolte, hogy o "Ironman", vagyis csinal valami probat, ami maratoni(!) futasbol all, kerekparozasbol meg uszasbol. Mondott sok mindent meg, anyukajarol meg baleseterol, o nagyon kedves ember, szoval meghivtam egy kavera gyorsan, de kozolte hogy maskor, mert siet Swansea-ba valami speci halozsakot venni. Egyebkent indulni akar a londoni marathonon, amin en is komolyan gondolkozom.

Ma lesz a buli, remelem jol sikerul, bar megint nem jon el mindenki, Edina pl. ismet dolgozik. Esetleg utana csatlakozik hozzank. Heni nem tudja meg, na mindegy, aki jon ott lesz, jo lesz. Kataek jonnek, viszont rampiritott hogy eloszor nekem kell hozzajuk menni, mert o mar regota hiv, szoval ma delutan fel 4-kor van naluk jelenesem, kb. 1 percre laknak.

Ket hete Julian-fele bulilazban egunk Tundivel, o Robertnek, en meg persze Philip-nek szeretnek tetszeni. Hat, Robert nem jon mint megtudtuk Samantha-tol, de Philip ott lesz, remelem nem hozza a nejet. Les sem jon, nem tudom miert. Szoval ket hete kineztem magamnak a Dorothy Perkins-ben egy tunikat, de 28 font volt, szoval merlegelnem kellett. Merlegeltem egy hetig, aztan egy hete ugy dontottem, megis kellene az nekem. Nagy banatomra nem volt mar a meretemben, L-es volt a legkisebb, hatalmas. Nagyon rosszul esett, vegre talalok valamit ami igazan tetszik, rabeszelem magam es tessek.. Mindegy, tegnap Tundi ismet becsalt a DP-be, nezelodom, hat mit latok - S-es meretben a tunikam, es learazva 10 fontra!! Persze rogton megvettem, nagyon tetszik. Korabban mar vettem egy magassarku fekete borcipot 1(!) fontert Shirley-nel, tenyleg szuper, Evie markaju es nagyon csini. Mar csak nylonharisnya kell. Abbol viszek plusz egyet, hatha Philip letepi rolam:D:D Majd leitatom, ha nem akarja..

A marciusi ket cel egyik felenek a fele teljesult, ami a cigarettara vonatkozik (sajnos), es azert csak felig, mert meg kell sodorni. Betettem a konyhaszekrenybe tegnap, hat ma reggel ahogy kinyitottam olyan szag aradt ki.. meg becsomagoltam plusz egy zacskoba:D Es persze vennem kell cigarettapapirt, orulok. Meg nem tudom, mikor szanom ra magam hogy meg is sodorjam, mert kicsit felek:( Tundi mar rutinos ember - ki gondolna, a kiscsaj a Madonna-arcaval (nem a popsztar!) -, ot fuzogetem hogy csatlakozzon. Mert ez nem egyemberes szorakozas, szerinte. O meg tudja. Mindenesetre ugyis gyozni fog a kivancsisagom:D

Kedden volt fenn nalam Julie, hozta at Jay-t, a lanya itt tanul vezetni. Amig o oran volt Julie-nak megmutattam a kerot, jol elvoltunk, aztan miutan Jay vegzett felugrott o is. Kaptam toluk egy cserepes sarga rozsat. Tovabbra is Richard-nak dolgozom, nyugis hely, konnyu tiszta melo, olaj es muanyag koteny nelkul.

Tegnap hajnalban kocogas kozben talaltam egy pedalos konyhai szemetest, hazavittem, megsuroltam, kihypoztam, szoval megint potoltam egy hianyossagot a lakasban. Meg sikerult vennem 50 pennyert egy muzlistalat, az is hianyzott. Vettem meg 5 poharat 50 pennyert, feltem hogy nem lesz eleg ma este, ha osszeszaladunk vagy tizen. Meg huto kene, meg radiator(ok). Agyhuzat es paplan meg parna se artana, mire jonnek a lanyok, 4 het mulva. Mar alig varom.

Lassan lejar az idom, megyek meg vasarolni kajat meg uditot, aztan hazahuzok befejezni a takaritast, utana jo lenne szunyalni egy kicsit, mielott Kataekhoz megyek, utana mar nem lesz idom. Remelem ma nem csukom ki magam sehonnan, foleg hogy most nincs olyan jo ido mint egy hete, nem nyitottam ki a haloszoba ablakot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr872772868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása