HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.11.27.

2010.11.27. 08:54 Hakapeszi_Maki

Szombat reggel, a változatosság kedvéért. Nem dolgozom ma. Mióta a Hendersonnál vagyok, ez az első szombat reggel. Ugyanis tegnap havazott, az angolok teljes pánikban szerteszét rohantak, és közölték, hogy ma sem dolgozunk. A walesiek nincsenek a hóhoz szokva, nincsenek felkészülve rá, se téli gumik, se hólánc, és itt nincs 20 méter se ami sík lenne, mindenhol lejtők és emelkedők. Sőt, a Mrthyr Tydfill-i út mellett szakadékok vannak - gyönyörűűűűűűűűűűűű -, azt tavaly ilyenkor lezárták például. Ugyanis tavaly is havazott, volt aki emiatt két hétig nem dolgozott vagy nem tudott suliba menni.

Szóval míg a hülye angolok szidták a havat én vigyorogtam és kirohantam élvezni a pelyheket. A tél olyan havazás nélkül, mint a nyár napsütés nélkül. El kéne jönniük mondjuk egyszer januárban, mikor derékig érő hó van nálunk. Na mindegy, de azért nem felhőtlen az örömöm, mert az gáz, ha a hó miatt nem tudok menni dolgozni. A buszok se nagyon járnak, szerencsére tegnap haza tudtam jönni.

De kezdjük a hétfővel. Mivel a work permit form-ot ismét visszaküldték - fedezethiány miatt -, hétfőn ismét mentem az irodára a problémámmal. Nem emlékszem írtam-e, hogy ez hogy történt? Szóval beleköltöttem véletlenül a számlámon hagyott 90 fontba, mivel itt később emelik - napokkal!! - le a vásárlás ellenértékét, és én több helyen fizettem kártyával. Ellenőriztem én az egyenlegem a neten, de épp azért, mert nem emelték még le.. szóval mea culpa. Szóltam Lynnek, aki megígérte, hogy felhívja őket, hogy csak pénteken próbálkozzanak a pénz leemelésével.  Lynn ezt megis ígérte, de mivel visszajött ismét a csomag kompletten, form, fényképek, személyim(!), nyilván mégsem ez történt. Mikor kérdőre vontam Lynn-t nem teljesen értettem mit mondott, annyit igen hogy ő nem én. Sosem fogom megtudni, hogy értette ezt. Lényeg, hogy ismét felhívta őket, visszaküldte a cuccot, meg valamit magyarázott  nekem valami fax-ról, és hogy pénteken próbálkoznak ismét. Sajnos az előbb néztem, még mindig a számlámon  van a pénz.

A hét első felében jó idő volt, nem esett és nem volt hideg, aztán csütörtökön bekeményített, tiszta dér volt az autók teteje. Persze késett a buszom 20 percet. Csütörtökön este bementem a Morrisons-ba kaját venni, mert hihetetlen leárazás szokott lenni zárás előtt, én meg ott szállok le a buszról. Olyanokat vettem, mint két darab grillezett csirkemell - mármint egész - 3 font helyett 45 pence-ért (160 Ft körül), még meleg volt, nagy zacskós salátákat 9 p-ért, egész hétvégén csirkehúsos salátát fogok enni, amit imádok - ugye csajok? Meg sok mindent, pl. 9 p-ért 6 db citromos-mákos muffint, imádom!! De tényleg, nagyon finom.

A tegnapi nap volt a hét legrosszabb napja, és bár szombat van még csak, ezt nem lehet überelni - vagyis őszintén remélem. A legnagyobb gondom az, hogy nem tudok pénzt hazaküldeni. Kétszer sikerült, mindkét alkalommal orosházi ismerős ment haza, ő vitte. Neten keresztül nem tudok. Elméletileg ha bemennék a bankba onnak tudnék utalni 20 fontért az otthoni számlámra - neten nem engedi!!! -, de nem akarok emiatt órákat hiányozni a melóból. Lloyds ugyanis nincs HOW-ban, csak Breconban. A legnagyobb gond, hogy nem jött még meg a lányok kártyája, amivel otthon bármelyik atm-ből ingyen tudnának pénzt levenni, forintban - mármint amennyit én engedek:D Szerencsére. Járhatnék stoppal, mert még buszjegyre se hagynának nekem:D Szóval nem jött még meg a kártya, megnéztem a bankos papírt, 5-7 hét:( Öt hete nyitottam a számlát, már időszerű lenne. Aztán azt még haza is kell küldenem, és meg is kell hogy kapják. Ugyanis a szemét magyarok lopnak. Küldtem múlt hétvégén pénzt borítékban, biztosítva, képeslapokkal együtt. A képeslapok megérkeztek:( Szóval boríték kilőve, bank kilőve, mostanában senki nem megy haza.. Marad a Western Union. Szóval tegnap délelőtt a szünetben - ragyogó napsütésben - beszaladtam a HOW-i postára, hogy pénzt küldjek. Ott adtak egy nyomtatványt, MoneyGram szolgáltatással tudok küldeni. O.K. 210 fontot adtam fel, ezt 25 fontért:( Megírtam Lillának a szükséges adatokat, amivel átveheti. Nem akarom részletezni, kb. 10x beszéltünk telefonon, a postán semmit nem tudtak róla, az OPT-ben sem, bár ezt nem értem, mert http://www.otpbank.ro/hu/maganszemelyek/moneygram/ - olvassátok el, lényeg, hogy miután egyébként is a hó miatt csak 15.30-ig dolgoztunk volna, leléptem 3-kor hogy visszamenjek a postára, és újból küldjem, Western Unionnal. Nagyon rendesek voltak, a pénzt visszakaptam, a feladás díját is, de onnan nem tudtam Western Unionnal küldeni. Esetleg nagyobb városból. Szóval most bemegyek a városba - kva hideg van!!! - és a postáról ismét kísérletet teszek a küldésre, WU-nal. Emiatt most nem is írok többet, de ha nincs Breconban sem erre lehetőség, hétfőn muszáj lesz bemennem a bankba, emiatt késni - és kevesebbet keresni ugye. Ami mindig fájdalmas, de karácsony és hazautazás előtt... Az oda-visszaút 200 font lesz, jó lenne megkeresni a rávalót.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr432476211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása