HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.12.12.

2010.12.12. 08:45 Hakapeszi_Maki

Vasárnap reggel, december 12. - el sem hiszem, hogy 6 nap múlva megyek haza. Vagyis szeretnék. A személyim még nem kaptam vissza, holnap megkérem Lynn-t, hogy hívja fel a Home Office-t és kérdezzen rá. Lehet, hogy mégiscsak lesz egy londoni utam. Hétfőn egyékbént ki kellett töltenem egy nyomtatványt a Home Office-tól, hogy miért kérem soron kívül vissza a személyimet, és azt elfaxolni. A kitöltési útmutatóban különböző elfogadható indokok voltak - az elsőt nem tudtam lefordítani, a második sürgős orvosi vizsgálat, valamit terhesség és munkaviszony megszűnése miatti hazamenetel. Beírtam a sürgős orvosi vizsgálatot, ugyanis HAZA AKAROK MENNI KARÁCSONYRA!!! Ha ehhez mégis fel kell utaznom Londonba a követségre, ami kva messze van, és egyedül mennék..:( - hát legyen. De nagyon sajnálom magam:(

De nyugtával a napot, még megérkezhet, viszont mostmár tényleg nagyon kevés az idő, szerdán időpontot kell kérnem a követségtől csütörtökre, ha addig nem jön. Az a baj, hogy mindenki este ér haza, a postás délelőtt jár. Na mindegy, nem nyafogok, de ez tölti ki állandóan a gondolataimat. A gondolat erejében pedig nem hiszek, mármint van neki, de befolyásolni nem tudom vele a HO bürokratáit, hogy adják fel a személyimet:(

A hét ismét nagyon gyorsan eltelt, és nagyon nem is tudok visszaemlékezni a napokra, történt-e valami különös. A hét elején kemény fagyok voltak, mínusz 20 körül, aztán csütörtökre teljesen megenyhült, visszavettem a szövetkabátot. Tündivel nagyon jól elvagyunk. Lassan beleszokik ebbe a munkába, soha nem dolgozott még gyárban, de egyre jobban érzi magát. Őt is ugratják, nem mindig értjük hogy mi a poén, de valami disznóság van a háttérben, ha egy ártatlan megjegyzést óriási röhögés követ. Ebben Philip jár az élen, megkérdezte egyik nap Tündit - nem voltam ott -, miután meglátta a rózsaszín zokniját, hogy szereti-e a rózsaszínt, Tündi pedig mondta hogy igen. Óriási röhögés, mi pedig hazafelé azt találgattuk, vajon mit jelentett. Végül Heni mondta, hogy itt a férfiak "büszkeségét" (ami pedig általában nem ad büszkeségre okot, a méretét és állagát illetően:D) "pink piccoló"-nak is nevezik. Sejtettem persze, hogy erről lehet szó. Erről ennyit.

Kevesen dolgozunk, hárman hiányoznak, mindenki nagyon fáradt már. Egyszerűen nem tudok leguggolni például, mert a két térdem bedurrant, biztos hogy a gép előtti meló miatt, és Tündi mondta tegnap, hogy neki is fáj. Pénteken ismét el kellett előbb jönnünk, Les(lie) a gépész fogorvoshoz jár, de így is 287 fontot kerestem egy hét alatt. A leállásra a minimálbért kapjuk. Adót még mindig nem vonnak tőlem, legalábbis március 31-ig, itt addig tart egy adóév, utána sajnos igen. Remélem jövőre is lesz lehetőségem túlórázni. A lányok társkártyája még mindig nem érkezett meg, azt sem tudom én hogy jutok otthon a pénzemhez. Be kell mennem pénteken a bankba szólni, hogy megyek haza és otthon szeretném használni. Ha valamiért nem lehetséges, itt hagyom Heninek, megkérem hogy vegye le a pénzt és küldje haza WU-nal, jobb ötletem nincs.

Szóval a hét gyorsan eltelt. Írtam a múlt héten hogy elköltöttem a kajapénzem, ez tényleg így is volt, de a kis maradékból is remekül kijöttem. Hihetetlen, hogy esténként milyen leárazás van a Morrisonsban, leszállunk a HOW-i buszról és megyünk vásárolni. Állandóan salátát eszek, nem tudom megunni, és esténként 9 pence-ért veszek egy zacskóval. Mint hétfőn is, vettem négy csomaggal, hozzá valami kis csirkehúst, megcsináltam egy nagy lábasban, és mivel nem fért be Heniék kis hűtőjébe, kivittem a garázs tetejére. Szerencsére bekötöttem dupla reklámtáskába, ugyanis reggelre a külsőt szétszedte valami. Heni mondta, hogy idejárnak a macskák a szomszédokból. Ugyan a másik reklám megvédte a háromnapi ebédemet, viszont megfagyott:( De természetesen ehető volt így is. Azonkívül péksüteményeket, zsemlét, mindent így veszek esténként. Tegnap - szombaton - például Heni vett kb. 2 kg vegyes főtt húst, volt benne marha és disznó, meg töltött is, 45 p-ért, több mint 10 font volt az eredeti ára!! Én meg vettem két kolbászos pizzát, darabját szintén 45-ért, azt vacsoráztuk az este, nagyon finom volt.

Tegnap egyébként ismét nagyot csavarogtunk, megint vettem ajándékokat, már nem sok hiányzik. Heni ismét átjött 11-re mire végeztünk, HOW-ban kóvályogtunk egy nagyot, hihetetlen hogy miket vettem, nagyon happy vagyok: hosszú szárú fekete bőrcsizmát, túrabakancsot, a csizmához kaptam egy Liz Claiborne fekete (mű)bőr táskát, de nagyon durvát Henitől karácsonyra. A csizma és a bakancs együtt került 14 fontba, ki lehet számolni. Persze megint elsősorban a charity-ket jártuk végig. Vettem még egy DP fehér felsőt, még mosva sem volt, nagyon szuper, meg fel sem tudom sorolni, elsősorban a családnak vásároltam karácsonyra. Végül úgy elidőztünk, hogy este értünk haza, a HomeBase-be már nem mentünk el a festékért, azt el ne felejtsem megvenni. Este néztük az itteni X-Factort, a facebook-os bejegyzésekből látom, hogy otthon is mindenki  XF-lázban ég. Persze az ittenit nem tudják überelni - múlt szombaton pl. a Black Eyed Peas volt a sztárvendég, feldolgozták a Dirty Dancing híres betétdalát, nem tudom a címét, eredetileg duett, nagggggyon durva, rajta van az új albumukon, tegnap pedig a négy elődöntős énekelt duettet, Matt Cardle például Rihannával, ő a kedvencem - mármint Matt -, fenn van már youtube-on nézzétek meg, a többiek Christa Aguilera-val, Will I Am-mel és Robbie Williams-szel. Ez a művészeknek is jó lehetőség, hogy reklámozzák az új albumukat, pl. Rihanna új száma - azt hiszem What's my name a címe, nem biztos - nagyon durva és a koreográfia... Keress rá Íriszkém, a tegnap esti XF-ban adták elő. Itt venni akarok egyébként cd-ket, 8 fontba kerül egy, szóval olcsóbb mint nálunk - fizetéshez képest pláne -, viszont pl. a Morrisons-ban ha kettőt veszel az 15 font.

Ma megyünk Herefordba, Gabi sulijában lesz egy vásár, a művészeti iskola tanulóinak alkotásaiból. Meg persze ismét shoppingolunk, amit nagyon szeretek, és így karácsony előtt kötelező is:D Másodszülöttemnek nézek csizmákat, mivel rájött hogy sokkal jobban jár anyagilag, ha nem türelmetlenkedik és anyuval veteti meg amire szüksége van:D Nem voltam még Herefordban, biztos tetszeni fog, HOW-tól még 20 mérföldre van, Geoff autójával megyünk négyesben, viszem a fényképezőgépet. 1000 ágra süt a nap, biztos jó lesz nagyon. Ha sikerül eszek valahol fish and chips-et, amit persze itthon is meg tudnék csinálni, de az nem olyan. Attól függ mennyibe kerül majd.

Elismerem, ez a mai bejegyzés nem túl érdekfeszítő, mármint miket vásároltam, de egyrészt már nagyon fáradt vagyok és egyszerűen nem tudok visszaemlékezni a történésekre, másrészt nem is történt semmi különös. A jövő hetet végig fogom izgulni, holnap felhívatom a HO-t Lynn-nel, aztán reménykedek. Csak biztosat tudnék már.. 

Utóiratként nagyon boldog névnapot kívánok a Judit-oknak - utólag, elnézést kérek, de azt sem tudom sokszor hányadika van -, és örülök Zsófi a leveleteknek, és ha hazamegyek találkozunk. Addig is szeretettel ölelek mindenkit, és minden jó kívánok ott a hó alatt - Lilla írt sms-t az este, meg persze láttam facebook-on a bejegyzéseket és képeket -, az a Lilla lányom, aki - ha minden jól megy - jövő héttől dolgozó nő lesz - ÜDV A KLUBBAN NYUSZIM:D Meglátod, az a 45 év úgy elszáll majd a nyugdíjig..:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr602510254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása