HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2011.02.26.

2011.02.26. 11:36 Hakapeszi_Maki

Szombat, konyvtar. Sajnos ma sem volt lehetoseg tulorazni, ez nagyon nem jo, igaz hogy kevesebb mint 40 fontrol van szo, de ha azt nezem, hogy 35-ert kapok egy olajradiatort.. Szoval meg nagyon sok mindent kell vasarolnom, tegnap vettem egy dohanyzoasztalt Shirley-nel 3 fontert, vagodeszkat 20 penny-ert, poharalateteket - ugyanis uvegteteju a dohanyzoasztal, meg a masik charity-ben vettem szennyestartot gyekenybol 3 fontert. Meg egy kovacsoltvas bogretarto allvanyt. (meg egy bogret, Philip felirattal...)

Szoval most kimegyek a Homebase-be, mert szarito es elemtolto feltetlenul kell. Penzem persze megint alig van, vennem kell aramot is. Kajat sem sokat vasaroltam tegnap (viszont mit vettem? Pick szalamit:D), siettem mert este elmentem Olgihoz, aki segitett kitolteni a nyomtatvanyt amit kaptam az itteni onkormanyzatnal, ezen lehet megigenyelni azt a bizonyos haromszazvalahany fontot.

Kicsit megint csapongok, marmint az idoben, de nagyon fogy es kozben Lillussal is beszelek face-en. Mar csak 20 percem van. A Henderson-nal minden o.k., mar a 8. gepen dolgoztam a mult heten, aztan megjott a lorry, es visszakerultem a regi helyemre. Sajnos osszeraktak az oreg Terry-vel, aki olyan lassu hogy allandoan elfogy az alkatresz, ugyhogy Les elpaterolt vissza a 6. sz. gephez, hogy mig Terry utoler. Ahogy Terry fulig ero szajjal kozolte, menjek a sarokba:D Valoban hattal allok a sarokban, nem tudok nezgelodni, pedig Philip jon-megy, es en nem latom..:( Szoval dolgoztam ott egy orat, visszamentem, aztan megint utolertem a ven kandurt, mehettem vissza a sarokba. Nem tudok es nem is akarok lassabban dolgozni, van egy tempo amit felveszek, jol haladok es telik az ido is. Terry, a ven trotty meg setalgat, beszelget, bohockodik, kiidegel:D

Na jo, birom az oreget csak tenyleg lassu. Remelem hetfon nem vele leszek.

Tegnap Tundi segitett elhozni az asztalt, aztan elmentunk a Morrisonsba, talalkoztunk Robiekkal akivel karacsonykor mentem-jottem, utana feljott Tundi, uvoltettuk az Istvan a kiralyt (Sebestyen Marta a kedvence), pizzat ettunk meg sort ittunk, szoval nagyon jol elvoltunk, hulyultunk. Utana elmentem Olgihoz, kitoltottuk a nyomtatvanyt meg beszelgettunk, adott dvd-ket, meg ejjel megneztem az Uvolto szelek-et (korabban olvastam, nem igazan tetszett, nagyon komor konyv), a film jobb volt. Ma reggel nem tudtam futni mert szakadt az eso, igy kitakaritottam, mostam egy adagot, es most itt vagyok, meg 10 percig mert sajnos annyi idom maradt.

Nem tudom hogy kuldte-e mar az onkorm. a jov. igazolast a bevallashoz, Lilla nem talalja. Valahogy postan kell intezni, mert valoszinuleg nem megyek haza csak majus vegen, aprilisban a csajok jonnek meg Peti. Mar alig varom. Meg persze ok is nagyon jonnenek. El lesznek ajulva Wales-tol es Brecontol - mint ahogy en is. Nagyon szeretek itt, es elobb-utobb, ha egyenesbe jovunk, akar ket-harom havonta is talalkozhatunk a lanyokkal.

Sajnos 6 percem maradt, de mas nem is jut eszembe. Mindenkinek minden jot, kedden ha sikerul es lesz mit, irok egy keveset meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr892692097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása