HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.10.16.

2010.10.16. 09:19 Hakapeszi_Maki

Új nap reggele, még a nap is süt, de a hangulatom javulásának nem ez az oka.

Tegnap pocsék hangulatban voltam, készen arra - sőt kimondottan vártam - hogy hazamenjek. Semmi munka, ezért azt gondoltam, feladom. Otthon legalább egy kis munkanélkülit kapok. Reggel jött a vízvezeték-szerelő, Gabi - Heni lánya - itthon volt, mert pénteken nincs sulija, én pedig írtam sms-t a sofőr srácnak, akivel kijöttem, hogy megyek haza. Válaszolt - szintén sms-ben -, hogy délután 5-kor hívjam. O.K.

Gabi megpróbált rávenni, hogy maradjak még egy hetet, két hét még túl kevés ahhoz, hogy feladjam. Beleegyeztem azzal a feltétellel, hogy abban az esetben még maradok, ha Péter - a sofőr - jön jövő hétvégén is.

Heni hamar hazajött, végzett 1-kor. Volt köztünk némi feszültség, mert az előző este nem segített regisztrálni az angol nyelvű honlapon, és én kicsit rossznéven vettem ezt tőle. Bement a nappaliba, egyszer csak a nevem hallottam - telefonált. Bármilyen hihetetlen, szinte minden értettem abból amit mondott, de amint befejezte kijött és megerősítette, mármint hogy tényleg jól értettem, interjú időpontot beszélt meg hétfő reggel 8-9 között. Át kell mennem egy közeli településre, 40 perc busszal, bővebben http://www.tshenderson.com/history.htm

Persze még csak interjú, de Heni szerint a fickó már munkábaállásról beszélt. Persze be vagyok tojva, hogy a nyelv(nem)tudásom gond lehet. Mivel autó alkatrészeket gyártanak, nagy előny a Suzukinál töltött idő. Igazából már két hete vártak rám, mert Heni még azelőtt felhívta őket, mielőtt kijöttem, viszont elszúrta, mert úgy mutatkozott be mint Maria. Ezek után nem mertem odamenni, mert rögtön lebuktam volna, a telefonban még folyékonyan beszéltem angolul, ott meg.. Most viszont ismét megpróbálta Heni, és mikor mondta, hogy szeretnék ott dolgozni, rögtön felkiáltott a fickó, hogy "ah, Maria", szóval emlékezett, és megkérdezte, miért nem voltam még.. Hát igen, Heni azt mondta hogy azért, mert vártam a Morrisons-ra, mivel az helyben van, de nem jött össze. A fickó - Roger - ezt elfogadta, én meg újból reménykedni kezdtem. Remélem nem esek pofára, mert akkor jövő héten tényleg hazamegyek.

Közben eljött az 17 óra, hívni akartam Pétert hogy változott a program, mégsem megyek. Nem tudtam elérni, írtam neki sms-t, arról meg nem kaptam visszajelzést, mármint hogy megérkezett a címzett telefonjára. Nem tudtam mit csinálni. Aztán 18.30 körül megcsörrent Heni mobilja, Péter volt az, és közölte, hogy másnap - azaz ma - reggel jön értem 5 órakor. Heni nem értette miről van szó, átadta a telefont. Kiderült, hogy ahogy UK-ba ért, áttette az angol kártyát a telefonjába, de én ezt nem tudtam. Na mindegy, tisztáztuk, azt is hogy mégsem megyek, sőt még tettem némi infóra is szert. Ugyanis most költöztet haza egy párt, akik évek óta itt élnek és dolgoznak, és az ő helyük megüresedik, tehát ha nem jönne össze a Hendersonnál, akkor azt is még meg lehetne próbálni.

Nagyjából ennyi, legközelebb hétfőn írok az interjú után, remélem rögtön közlik is a eredményét. Most ismét bizakodó vagyok. A lányok úgysem várnak haza, Írisz elfoglalta az én szobám, lehet még körbe is pisilte..:D Sorry Íriszkém, ezt az undokságodért kaptad:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr342375390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása