HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.10.19.

2010.10.19. 19:55 Hakapeszi_Maki

Mégis sikerül írnom, vagyis igyekeztem. Este 18.41 van, otthon egy órával több. Túl vagyok az első munkanapomon. Nagyon fárasztó volt, de mindent összevetve pozitív az első nap mérlege.

Arra a rossz emlékű két és fél hétre emlékeztet, amit a Linamar-nál töltöttem Orosházán, csak itt nincs büdös. Egy kis esztergáló üzem, én is egy esztergagéphez kerültem, két fúrófejjel lyukakat fúrok öntvényekbe. 8-tól 16.30-ig h-cs, 8-15.30 p, 7-11 szo., de nálam a hétórás kezdés nem fog menni, negyed 8-kor ér át az első busz Breconból. De ez sem probléma. Visszafelé 17-kor jön busz, tehát a pénteki mínusz egy óra rajtam nem sokat segít, illetve szombaton is kell várnom elég sokat, azt hiszem másfél órát, és hát jön a hideg.. A pénz nem túl sok, nagyjából 800 font körül keresek majd havonta, ennyit a szombatok nélkül persze. A szombatokat 150%-on számolják, tehát most 6.98 font az órabérem, a szombati órákért kapok majd 10.47-et. Viszont ha még egy év múlva itt leszek, visszakapom a havonta levont adót, ami jó lesz, mármint ha még itt leszek. Az még nagyon távoli, egyenlőre a karácsonyra koncentrálok, addig teljen el az idő.

A kollektíva kicsi, kb. 15-en dolgozunk az üzemben, van egy tulajdonos, két adminisztrátor és a melósok. A munkatársaim nagyon kedvesek, nagyon jól fogadtak,  szinte mindenki mondott valamit, persze nem mindent értettem. Az üzem, az étkező és a mosdók koszosak, mármint mindenhol olajos a burkolat, nincs öltöző, a női wc-ben kell átöltöznöm. A többiek helyiek és autóval járnak, én viszont buszozok, szóval nem csak cipőt váltok mint a többiek. A munkát kb. negyedóra alatt betanultam, agyondícsértek, aztán egész nap már önállóan dolgoztam. Az idő lassan telik, a gép lassabb mint én szeretném, néha ácsorognom kell mellette míg befejezi a furatot. Persze szoktam kicsit csalni, megmutatta Sam, az egyik kolléganőm hogy mikor lehet a karon kicsit előre tekerni.

Szóval a lényeg ennyi, a pénz nem annyi mint terveztem, az utazás még plusz megterhelés, heti 20,50 font, szóval nem álmaim melója, de legalább kimozdultam a holtpontról. Ha találnék közben Breconban akkor váltanék rögtön, ebben a hidegben túl sokat kell a buszmegállóban ácsorogni, de a nagyobb gond ugye az utazás költsége. A most megismert embereket sajnálnám, mármint tényleg meghatóan kedves mindenki velem, de előbb-utóbb úgyis elköszönök majd mindenkitől.

Azt már tudom, hogy a leállás december 21-én lesz, és az első munkanap január 4, szóval dombon a tanya, megyek haza karácsonyra - na jó, akkor is mentem volna ha fel kell mondanom. Legszívesebben előre tekerném az idő kerekét, mint az esztergagép karját. Remélem a lányaim is így éreznek:D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr632384466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iriiis 2010.10.20. 02:10:19

még széép h így érzünk anyuci!
én annak örülök h jobb mint a Suzuki
és nem leszel teljesen ki tőle!
ugyh ügyike legyéé, ne hozz ránk
szégyent!:P

puszika

Hakapeszi_Maki 2010.10.20. 19:53:40

Szia drágám,
örülök hogy így érzel és olvasod - talán egyedüliként:D - a virtuális naplómat. A mai nap is jól telt, egész nap rám se néznek, teljesen egyedül és nagyon gyorsan dolgozok, el voltak ájulva, megint dícsértek. A mai nap gyorsan eltelt, de az a kva busz ma is késett Brecon felé meg tegnap is, 10-15 percet, mi lesz télen? A többit majd szóban, ha előbb nem, vasárnap beszélünk. Ezer puszi.
süti beállítások módosítása