HTML

Wales

az új életemről az ismerősöknek, barátoknak és azoknak, akik szurkolnak, hogy sikerüljön

Friss topikok

  • Hakapeszi_Maki: Koszi a biztatast, minden barati tamogatas jol esik, meg ha csak a tavolbol is. Ha tovabbra is olv... (2011.02.22. 18:28) 2011.02.15.
  • Iriiis: Gratulálok Anyuci a lakáshoz, nagyon örülünk neki! Biztos szép és jól érzed magad benne. Hiányzol!... (2011.02.13. 21:23) 2011.02.08.
  • Hakapeszi_Maki: Nyuszim, köszönöm a biztatást, de még nincs meg a személyim, vagyis nincs nálam. Nem is kapom viss... (2010.12.06. 22:25) 2010.12.05.
  • Iriiis: Anyucim, nem csinálok belőle problémát ha végül te viszel Londonba!:P Amúgy spinning-re gondoltál?... (2010.11.22. 16:48) 2010.11.21.
  • Lilla21: én tudom mííí az bíbíbíííí :P:P pusziii (2010.11.01. 13:56) 2010.10.31.

Linkblog

2010.10.09.

2010.10.09. 09:33 Hakapeszi_Maki

Swansea

Tegnap - pénteken - elmentünk Swansea-be (S a továbbiakban) Gabival, Heni lányával megigényelni a National Insurence Number-t. Több mint másfél órás út volt busszal, a táj ismét lenyűgözött, képek iwiw-en hamarosan.

Szerencsésen megérkeztünk, gyorsan odataláltunk, az ügyintéző egy nagyon szimpi fickó volt jó humorral. El volt ájulva, hogy Gabi milyen jól beszél angolul. A nevemmel bajban volt, esélyük sincs az angoloknak hogy kiejtsék a férjezett nevem. Megpróbálta, komolyan mondom.. Sose jöttem volna rá, hogy mit akar mondani, ha nem tudom. Elég sok adatot kértek, volt házastárs, szülők, gondolom leellenőriznek. Remélem nem lesz hiába a sok herce-hurca.. Ugyanis még mindig semmi, Breconban hamarosan nem lesz munkahely, ahová ne adtunk volna be cv-t.

Hamar végeztünk, 4-6 hét míg megkapom a számot. Utána elmentünk Gabival az Argosba, az egy nagy katalógusáruház (kép), Gabi rendelt magának ágyat. Azután pedig csavarogtunk egy nagyot, elmentünk egy lufa-boltba, komolyan mondom olyan szappanokat láttam, hogy elmenne édességnek vagy sütinek. Már az az illat, ahogy beléptünk.. Persze jó drága, de nem én lettem volna, ha nem kérdezem meg hogy kaphatnék-e ingyenes termékmintát:D Kaptam. Benn nem engedtek fotózni, a bolt elől sikerült egyet csinálni, de az nem lett túl jó.

Elmentünk parfümériába is, befújtam magam Marc Jacobs új illatával - nagyon jó. Tele van a kedvenc parfümjeinkkel, és annyiba kerülnek mint nálunk - csak itt a fizetés ugye..

Megtaláltam kedvenc márkáimat is, Next, Top Shop stb. fotók vannak, pénzem nem volt, így csak kívülről bámultam befelé. Egyébként sem hiszem, hogy túl sok új cuccot vásároltam volna, azok kicsit drágák. Marad a turi akkor is, ha keresek.

Ezután ettünk, leültünk a szökőkúthoz. Én egy ráksalátás szendvicset és valami cukormázas sütit ettem, ezt is megörökítettem - na persze fogyasztás előtt:D

Lementünk a tengerpartra, előtte a kikötőbe, hát elmondanám, hogy lenyűgözött ez a  város, szívesen élnék itt.

Breconban még bementünk a Morrisonsba, mert Gabi akart vásárolni sütihez néhány dolgot - that's a good idea! -, és egyúttal megkérdezte, hogy ha valaki cv-t ad be, mennyi idő múlva kap választ. Azt mondták, 1-2 hét, szóval van még remény.

Ma adom be végül az idősek otthonába. Reménykedtem tegnap hogy hívnak valamelyik helyről azok közül, ahová takarítani vagy mosogatni jelentkeztem, elvégre péntek volt, de nem kapkodják el. Az én időm viszont véges, nem élősködhetek más nyakán hetekig. Talán nem ártana szólnom az otthoniaknak, hogy kezdjenek el gyűjteni a hazaútra.

Egyenlőre ennyi. Akárhogy is alakul, ez egy óriás élmény volt, igaza volt Catherine Zeta Jones-nak - ő walesi -, aki azt mondta, hogy Wales a világ legszebb országa.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapeszi-maki.blog.hu/api/trackback/id/tr962357637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása